Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks täällä jotku harjottelee vaan vittuilua?..

Vierailija
13.09.2020 |

Onko se jokin korkea ja yleväkin taito tässä elämässä? Kilpailla siitä, kuka osaa sanoa ikävimmällä tavalla? Vihje: ei ole. Mieti millainen on työpaikkasi tykätyin ihminen esim.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon huomannu, et tällä sivulla o aika paljon ilkeitä ihmisiä. :o Mie en voi ymmärtää miksi Internetissä jotkut käyttäytyvät eri tavalla ku kasvotusten. M25

Vierailija
22/41 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on se, että meistä ei kukaan voi kehua olevansa virheetön. Ihan jokainen meistä joskus puhuu tai ajattelee pahaa vaikka ei tahtoisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että noilla trollaajilla mitään työpaikkaa on..?

Tietäisitpä mikä palkkani on eräässä choco-työpaikassa...Palkka juoksee nytkin ja itketän ja servaan vihervassareita samalla. Talvella vaihtuu Porsche uudempaan :)

Vierailija
24/41 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie oon huomannu, et tällä sivulla o aika paljon ilkeitä ihmisiä. :o Mie en voi ymmärtää miksi Internetissä jotkut käyttäytyvät eri tavalla ku kasvotusten. M25

Tyhmiä ne on, kun ne kuvittelee "kun ei nää niin ei voi satuttaakaan toista".

Vierailija
25/41 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmiä ne on, kun ne kuvittelee "kun ei nää niin ei voi satuttaakaan toista".

Sepä se! Ei varmana olis tuollaista käytöstä, jos pitäisi kommentoida omalla nimel, kuval ja osoitteella. :D Miut ainakin kasvatettiin olemaan kiltti muille. Voi olla, et jos lapsuus on ollu huono, nii sit ollaan ilkeitä muille. M25

Vierailija
26/41 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tulevat hyvälle tuulelle tai saacat mielihyvää, kun silittåvät kissaa tai viettävät aikaa lasten kanssa tai ystäviensä. Minä saan sitå noista, mutta saan sitä myös kun jossain palaa kirjasto, lentokone tippuu tai saan viillettyä verbaliikalla todella syvältå toista.

Vierailija
27/41 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko M25 vauvapalstalla pillunsaannin takia? t. ohis

Vierailija
28/41 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en harjoittele. Olen siinä pro.

Vittuilu on taitolaji. Varsinkin piilovittuilu.

Vierailija
29/41 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tulevat hyvälle tuulelle tai saacat mielihyvää, kun silittåvät kissaa tai viettävät aikaa lasten kanssa tai ystäviensä. Minä saan sitå noista, mutta saan sitä myös kun jossain palaa kirjasto, lentokone tippuu tai saan viillettyä verbaliikalla todella syvältå toista.

Saat mielihyvää siitä, että kuulet lentokoneen pudonneen tai kirjaston palaneen? Oletko koskaan epäillyt olevasi jollain lailla luonnehäiriöinen?

Vierailija
30/41 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sie tuollaista sait päähäsi? :o En mie täältä etsi seuraa. :) Löysin tän sivun, ku uutisissa oli juttu, jossa tääl oli kysytty, että miten nainen voi lähestyä miestä ruokakaupassa. M25

Vierailija
31/41 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap:n kanssa samaa mieltä ja ihmettelen myös samaa asiaa. On ihan turha tulla minulle sönköttämään mitään ' tervetuloa netin ihmeelliseen maailmaan'-lörinöitä. Mikään ei ole niin helppoa kuin anonyyminä huudella puskista kaikkien julkisuudesta tuttujen henkilöiden asioita, joista kirjoittajat eivät tiedä yhtään mitään. On kiva solvata, haukkua ja puhua sheissea nimimerkin turvin. Moniko uskaltaisi naamatusten kenellekään mitään sanoa. Palstalle änkeävät kateelliset, omaan elämäänsä tyytymättömät nössöt, . Tulee jännäpisu housuun kun uskaltaa nimettömänä huudella. Ja tottakai humalapäissä on hauska vähän puhua toisista pahaa ja kirjoitella palstalle tekstejä, joiden tajunnan virta on lennokasta ja teksti täynnä kirjoitusvirheitä. Moniko on lukenut palstan säännöt ja ymmärtää, että jokainen on VASTUUSSA kirjoituksistaan? Solvausten kohde voi tehdä tutkintapyynnön tai rikosilmoituksen solvauksista. Ip-osoitteen selvittäminen on yhtä helppoa kuin maitopurkin haku lähikaupasta . Kun veetuillette niin olkaa valmiina vastaamaan huutoonne. 

Vierailija
32/41 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska täällä on parhaat opettajat

Vierailija
33/41 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mummo - kirjoitti:

Minä en harjoittele. Olen siinä pro.

Vittuilu on taitolaji. Varsinkin piilovittuilu.

Näin on, sellainen jonka tajuaa vasta seuraavana päivänä kun viestiketju on poistettu.

Vierailija
34/41 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kirjoittamaan.

Vierailija
35/41 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele kirjoittamaan.

Samoin.

Vierailija
36/41 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on mukavaa.

Paitsi silloin kun sitä saat sinä? Nää päänaukojat vaatii vaan muilta jotain huumorintajua mutta ite ovat ihan hermona jos saavat itse samaa mitä antavat muille.

Vierailija
37/41 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat syödä tosi huonoja lääkkeitä jos sivuvaikutukset on noin pahat, vaihda heti ja hae töitä! :( Tollasesta joutuu helvettiin jos ei ehdi katua!

Vierailija
38/41 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että noilla trollaajilla mitään työpaikkaa on..?

Tietäisitpä mikä palkkani on eräässä choco-työpaikassa...Palkka juoksee nytkin ja itketän ja servaan vihervassareita samalla. Talvella vaihtuu Porsche uudempaan :)

Hehhee! Taitaa mennä servaukset toiste päin... (en tosin vihervassari ole itse vaan kristillinen)

Vierailija
39/41 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Sille olisi syytä myöntää Vuoden 2020 Kusen Istualtani-palkinto valkoritaroinnista.

Vierailija
40/41 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Sille olisi syytä myöntää Vuoden 2020 Kusen Istualtani-palkinto valkoritaroinnista.

On se jotenkin naurettavaa ja samalla säälittävää, miten kovasti näiden lautapellejen itsetunnolle käy, jos joskus törmäävät netissä normaalilla tunne-elämällä varustettuun miespuoliseen kirjoittajaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme