Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suututko jos miehesi kehuu toisen naisen ulkonököä sinulle?

Vierailija
13.09.2020 |

Kauneushan on katsojan silmässä, mutta mitä sanot takas?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu suhteesta ja tilanteesta. Pitkässä parisuhteessa poikaystävä kehui minua paljon ja analysoimme toisten ihmisten ulkonäköä joskus keskenämme. Oli mielenkiintoista tutustua hänen esteettiseen makuunsa. Toisaalta tapailusuhteessa, jossa ei oltu sitoutuneita, mies ei alun jälkeen usein sanonut minua kauniiksi, mutta alkoi kehua toisia naisia. Oli läpinäkyvää, että hän yritti tehdä minua mustasukkaiseksi ja huonontaa mieltäni. Se oli turn off ja loukkasi.

Vierailija
22/27 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni voi ihan hyvin sanoa minulle, että onpas tuolla naisella kiva tyyli tai olipa se ja se laulajatar/näyttelijä hyvän näköinen nuorena. Saatan itsekin joskus mainita, että joku ohikulkija olisi ihan mieheni tyylinen ja mies siihen sitten, että mietti ihan samaa.

En minäkään vaihtaisi miestäni mihinkään julkkikseen tai random ohikulkijaan kaupassa, joten tuskin hänkään. Hän saa ihan vapaasti jutella vaikka baarissa puolitutulle minua kauniimmalle naiselle, enkä ole siitä millänsäkään. Ei hän minua heihin vertaile ja yhdessä me lopulta menemme kotiin, olipa baari kuinka täynnä hyvännäköisiä naisia tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti kehun miehelleni muiden naisten ulkonäköä. Ainakaan hän ei ole vielä suuttunut, lähinnä myönnellyt.

Vierailija
24/27 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun vaimo jättää nykyisin kainalo ja alapääkarvat ajamatta. Ällöttävän näköistä naisilla vahva tumma karvoitus. Alapää näyttää joltain likakaivolta johon jäänyt karvoja jumiin.

Posliinina tosi nätti ja ihana alapää ja peppureikä. Kainalot myös oikein nätit ilman karvoja, nyt pilalannut pitkillä karvoilla.

Vierailija
25/27 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen samaa mieltä, niin kerron sen. Saatan samaan lauseeseen kehua jonkun miehen ulkonäköä ja katsoa sitten puolison reaktiot.

Sinä siis loukkaannut kun miehesi kehuu jotakuta, kun kerran pitää "antaa takaisin" ja katsoa reaktio.

Minkälainen miesvauva pitää olla että suuttuu jos nainen kehuu jotakuta toista miestä👶

Vierailija
26/27 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas mies ei kehu muita naisia omalle. Älykäs tajuaa parisuhteen laadun laskevan ajan kanssa jos sellaista tapahtuu usein. Vähän sama kuin että jatkuvasti peruu sovittuja tapaamisia. Kaikki ei tosin ole älykkäitä.

Miksi miehen pitäisi kehua muita naisia vaimolle? Ihmeellistä. Voi miettiä pään sisällä mitä haluaa.

Vierailija
27/27 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaiset voi seurustella keskenään. Ei normaalit kehu toisilleen muita.