Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suututko jos miehesi kehuu toisen naisen ulkonököä sinulle?

Vierailija
13.09.2020 |

Kauneushan on katsojan silmässä, mutta mitä sanot takas?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen samaa mieltä, niin kerron sen. Saatan samaan lauseeseen kehua jonkun miehen ulkonäköä ja katsoa sitten puolison reaktiot.

Vierailija
2/27 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei huomaa kenenkään ulkonäköä ellei ihmisessä ole sitten jotain todella erikoista. Silloinkin hän on yleensä hiljaa, mutta jos minä alan puhumaan asiasta, niin saatamme jutella siitä ihan hetken, mutta silloinkin mies on hyvin varovainen sanomisissaan.

Minun puolestani hän voi sanoa ihan mitä vain mukavaa kenestä vain naisesta ja yleensä olen samaa mieltä, sillä miehelläni on hyvä maku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan myöntelisin. Ihan sama mitä oikeasti ajattelisin ko naisen ulkonäöstä, mutta eihän kenenkään ulkonäköä haukutakaan, joten mitäs muuta siihen sanoisi kuin että niinpä on.

Ei ole kyllä vielä näin käynyt.

Vierailija
4/27 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska olen realisti. Kyllähän sen näkee kuka on kauniimpi ja kuka komeampi.

Vierailija
5/27 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä kuolas i Sanna Mariinia ja siitä tuli parin päivän mykkäkoulu. Oppi ainakin pitämään suunsa kiinni jatkossa!

Vierailija
6/27 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa, saatanhan minäkin sanoa miehelle jostain toisesta miehestä, että onpas siinä hyvännäköinen mies. Siitä en tykkäisi, jos mies alkaisi vertailla toista minuun ja vielä niin, että minä olen siinä huonompi.

Vierailija
7/27 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en suuttuisi. Ei se minulta ole pois jos mies pitää muitakin kauniina eikä parisuhde tee immuuniksi. Ei se tarkoita että mies on m*na pystyssä joka naisen kimpussa vaikka ulkonäkö miellyttäisikin

Vierailija
8/27 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, kun ei ole näiden 10v aikana kehunut kuin minua.

Vierailija
9/27 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oppinut olemaan kehumatta. Kyllä sitäkin kaiveli kun aloin tehdä samaa toisista miehistä. Komeita miehiä on ihan riittävästi.

Vierailija
10/27 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelasin että miten hän sietää tämän näköistä ja etten voi olla niin huonon näköinen itsekään. :)

Vierailija
11/27 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni törppö.

Vierailija
12/27 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi. Mailmassa on paljon kauniita, komeita ja mukavia ihmisiä. Ei toista minua.

Vierailija
13/27 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijä kuolas i Sanna Mariinia ja siitä tuli parin päivän mykkäkoulu. Oppi ainakin pitämään suunsa kiinni jatkossa!

Kannattaa viedä miehesi optikolle.

Vierailija
14/27 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kehuu, ja samalla vertaa minuun, saatan loukkaantua, tai sitten en. Riippuu tapauksesta ja sanamuodosta ja äänensävystä. (Esim. jos hän sanoisi, että aikuinen tyttäremme on kauniimpi kuin minä, en siitä loukkaantuisi, koska olen samaa mieltä. Ja isällä on oikeus pitää omaa tytärtään kauniina.)

Mutta ihan vain kehuminen sillä tavalla, että sanoo jotain naista kauniiksi, ei minua loukkaa. Olen sen verran monta kertaa kuullut hänen kehuvan minua kauniiksi, ettei se haittaa, vaikka joku muukin on kaunis.

Vierailija
15/27 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suutu nykyään. Nuorempana kyllä loukkaannuin. Nyttemmin olen kasvanut ihmisenä ja tajunnut, että se on vaan sanahelinää. Katselenhan mäkin ympärilleni ja joskus pidän näkemästäni.

Eikä hän kovin usein edes sano. Joko ei tule vastaan tai sitten säästelee mua. ;)

Vierailija
16/27 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies sanonut pari kertaa jonkun tv- ohjelelman alkaessa että ”aaaa, ihana Minka Kuustonen!” , kun huomaai kyseisen näyttelijän näyttelevän siinä.

Vastasin vain että ” aaaaa, ihana Olavi Uusivirta!!” kun hänkin näytteli kyseisessä leffassa

Vierailija
17/27 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kehuisi jonkun naisen ulkonäköä minulle, en tykkäisi yhtään.

Vierailija
18/27 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kehunut minuakin, niin hyväksyisin. Jos ei olisi pitkään aikaan, esim. vuoteen, en haluaisi kuulla kehuja muistakaan naisista.

Vierailija
19/27 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin miestä sosiaalisesti kömpelönä tai vähän yksinkertaisena. Miettisin että eikö oikeasti ymmärrä ettei ole niin mukava puolison kuunnella, kun kehuu toisen naisen ulkonäköä.

En tiedä viitsisitkö sanoa mitään, mutta ilme varmaan kertoisi että ihan tosissaanko juttelee tuollaista. Jos toistuisi, niin alkaisin varmaan kehumaan sitten toisten miesten ulkomuotoa ja katsomaan hänen reaktiotaan.

Ja kyllähän se yksinkertaisuus syö miehen kiinnostavuutta, eli en ehkä olisi ihan niin rakastuneen oloinen.

Vierailija
20/27 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies ole niin hölmö. Suuttuisi myös jos minä kehuisin toista miestä.