Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko väkivaltaiselle ex-miehelle koskaan antaa täysin anteeksi?

Vierailija
13.09.2020 |

Olin 20 vuotta väkivaltaisen alkoholistin kanssa. Sain kokea väkivaltaa paljona. Hakkaamista mustelmille ja verille, lyömistä, kuristamista.. Nyt 3 vuoden jälkeen erosta mies väittää muuttuneensa, käy jossain raamattupiirissäkin.. Ystäväni sanovat häntä upeaksi muuttuneeksi mieheksi. Olen käynyt terapiassa ja työstänyt syyllisyyttä ja surua menneisyyden vuoksi. Miksi en eronnut jo aiemmin.. Voinko koskaan antaa anteeksi? Muut väkivallan uhrit, oletteko pystyneet antamaan anteeksi väkivallan tekijöille?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin antaa anteeksi lapsena tapahtuneet pahoinpitelyt koska olen todennut että anteeksi antamattomuus katkeroittaa vain vuosi vuodelta enemmän. En vain pysty siihen.

Minä olen kokenut lapsena perheväkivaltaa. Itse en anna anteeksi, kun ei ole pyydetty. Päinvastoin kielletty asia.

En siis anna anteeksi, mutta annan ns. olla. En kyllä näe väkivallan tekijää eli isääni juuri koskaan.

Kelan psykoterapiaa käynyt näiden takia.

Vierailija
22/22 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa on sellainen kampanja, jossa parisuhde väkivalta tuodaan esille mediassa. Tarkoitus   on    tuoda sen yleisyys   näkyväksi. Miestä ja hänen mainettaan ei enää  suojella. Kaikille yritetään rakentaa turvakoteja.   Avioliittolakia koitetaan muuttaa  ,ja eroa helpottaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi