Minä, ÄITI, laitoin silikonit imetyksen jälkeen!
Meitä on, ihan totta. Järkyttääköhän monia :O Onko kysymyksiä?
Kommentit (17)
Hei! Minulla ei ole nytkään isot tissit, vaan sellainen pieni C kuppi. Kuppikoko on 75B-70C silikoneilla, eli trendissä kai olen kun pienet rinnat on muodikkaat ;)
Ap laittaisitko kuvan rinnoistasi, kiitos.
Imetyksien (3 lasta) ja laihdutuksen (36kg) jälkeen rintani ovat kuin tyhjät nahkapussit. Olen vakavissani harkinnut vähintääm ihonkiristystä.
No, kysytään; miksi halusit silikonit? Minkä kokoiset alkuperäiset rintasi olivat?
Kuvaa ei nyt tipu, valitettavasti! :) Ystävät ovat saaneet kyllä ihmetellä... Onhan tämä aika erikoista ollut.
Halusin silikonit, koska "menetin" rintani tyystin imetykselle. Imetyksen jälkeen oli jäljellä nännit ja nahkaa (koska rinnat kasvoivat jopa DD-kuppiin imetysaikana!), reilussa vuodessa rinnat "palautuivat" kokoon 70AA, eli saivat kyllä aavistuksen täytettä siitä ihan imetyksen jälkeisestä tilanteesta. Ennen imetystä oli sellainen 70B kuppikoko.
Halusin siis yksinkertaisesti rinnat. Siksi otin silikonit! Ja sellaiset rinnat, jotka ovat jossain tasapainossa muun kroppani kanssa. Olen kyllä pienikokoinen (34-36), mutta en laiha, että AA-kuppi olisi näyttänyt millään tavalla kroppaan kuuluvalta.
Elämä yhden 3 vuotiaan kanssa on niin helppoa että tuskin haluamme lisää lapsia. Lisää rehellisiä kokemuksia ja up.
Onko yleistä, että imetys muuttaa rinnat? Mulla kaksi pitkää imetystä takana ja rinnat palautuneet täysin entiselleen.
Satun työskentelemään äitien ja imettävien kanssa paljon ja joillakin imetys muuttaa, toisilla ei. Paljon sitä samaa geeniperimää, että toisille ei jää merkkiäkään raskaudesta, toiset kantaa aina merkkejä mukanaan. Rinnan kehityshän on vasta valmis raskauden ja imetyksen jälkeen. Itseäni si valmis rinta ei miellyttänyt lainkaan...
En ymmärrä, miksi haluat laittaa vierasainetta kehoosi, kun elimistön puolustusmekanismi lähes varmasti koteloittaa sen jossain vaiheessa. Silikonin on myös todettu valuvan ympäröiviin kudoksiin, vaikka implantti olisikin ehjä. Itse en äitinä koskaan ottaisi tuollaista riskiä, rintasyöpäkin jää helposti löytämättä.
Toinen kysymys on, se että miten selität tekorintasi lapsillesi ja yrität opettaa heitä siihen, että voi olla sellainen kuin on ja tulla hyväksytyksi ja rakastatuksi omana itsenään eikä tarvitse miellyttää toisia. Tuollainen epävarmuushan omasta itsestä ja olemisestaan tarttuu vanhemmista lapsiin. Toivottavasti sinulla ei ole tyttäriä.
Ei ole tyttäriä, eikä lapseni tarvitse asiasta tietää. Voin silti kasvattaa ihan vahvalla itsetunnolla varustettuja ihmisiä. Itsekin olen ja valmis keskustelemaan asiallisesti tälläisestä asiasta. Toki terveysriskit huolettavat, ja sen takia tilillä on aina rahaa mahdolliseen uusintaleikkaukseen. Rintojen uä tutkimuksessa aion käydä säännöllisesti. En ole ollut epävarma vartalostani aiemminkaan ja voinut huoletta esiintyä alastikin. Halusin vain naisellset rinnat, kun niitä ei minulle suotu :)
Onko mukavaa kun silikoneihin laitetaan nykyisin mikro sirut ja kaikkia liikkeitäsi voidaan tarkkailla? http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=3&id=8979
Mitä ihmeellistä tuossa nyt sitten on? Minä laitoin silikonit jo ennen lasten hankintaa :)
Uskon että älypuhelimeni hoitaa liikkeidwni ja ajatusteni tarkkailun :D
Lisäisin vielä olennaisiin syihin sen, että oli ylimääräistä rahaa. Jos leikkaus olisi ollut jostain pois tai sitä varten olisi pitänyt ottaa lainaa, niin en olisi mennyt.
Ei järkytä, mutta pidän turhamaisena. Minä en ottaisi täytettä, vaikka rintani poistettaisiin syövän takia. Minä ja itsetuntoni =/= tissit.
Ihmettelen aina miksi joku haluaa laittaa kehoonsa jotain sinne kuulumatonta. Jotain joka tulevaisuudessa vaatii uusia ja uusia korjausleikkauksia. Kun haastatellaan naisia joille on laitettu tekotissit ammoisina aikoina on heillä päivittäisiä kipuja koteloituneiden rintojen vuoksi.
Enkä olen jäävi sanomaan mitään, minulla on luonnostaan isot rinnat ja vaikka kolme lasta täysimetin ei niille oikeastaan tapahtunut mitään. Itse olen usein kateellinen pienirintaisille, he näyttävät hoikemmilta ja sporttisemmilta sekä useimmat vaatteet näyttävät paremmilta heidän päällään.
En ymmärrä nykyistä isojen tissien ihannointia. Ainoa kysymys lieneekin että mitä teet kun pienet tissit palaavat muotiin?