Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostat miehellesi isäinpäivälahjaksi?

Vierailija
02.11.2013 |

Ja joo, tiedän, että on olemassa "en osta miehelleni isäinpäivälahjaa, koska mieheni ei ole isäni" -fanaatikkoja, mutta tämä keskustelu ei nyt koskekaan teitä. Haluan kuulla nimenomaan niiden lahjasuunnitelmista, jotka lahjan aikovat ostaa, kiitos!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäremme maalasi isälle kahvikupin (toki minä siis ostin kahvikupin ja järjestin askartelutuokion, kun tyttö on vasta 3v). Aion ostaa jotain pientä kivaa myös minulta, niin ihana puoliso ja isä on kyseessä. :)

Vierailija
2/7 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lapset muistaa isää piirrustuksin ja jollain omatekemällä, se on suloisinta! Ei mitään ostohysteriaa sen enempää isän- kuin äidinpäivänäkään!

Hautausmaalle viemme kukkaset omille isillemme.

Me vanhemmat muistetaan toisiamme silloin tällöin ihan muuten vaan pitkin vuotta! Tämä päivä on varattu isille ja lapsille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tapana muistaa miestäni ihan muuten vaan pitkin vuotta, vaan ostan hänelle jotain isäinpäivänä, synttärinä ja jouluna. Ostan jotain käyttökelpoista, en mitään turhaa. Minusta se ei ole ostohysteriaa. Lapseni ei osaa tehdä mitään itse, eikä hän ole vielä oikein kiinnostunut piirtämisestä.

Ap

Vierailija
4/7 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on ihan pieni vielä, ei askartele eikä ostele mitään. Siksi autoin häntä näin ensimmäisenä isänpäivänä ostamalla klassisesti saunatakin. :) Isoisät saavat lapsenlapsen kuvalla varustetut mukit.

Vierailija
5/7 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osta miehelleni isäinpäivälahjaa, koska mieheni ei ole isäni.

Vierailija
6/7 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 15:40"]

en osta miehelleni isäinpäivälahjaa, koska mieheni ei ole isäni.

[/quote]

Mä luullakseni kerroin avauksessa, että tämä ketju ei ole noita julistuksia varten. Kun et tajunnut sitä, et varmaankaan myös käsitä, että monet (=useimmat) naiset ostavat miehelleen isäinpäivälahjan sen takia, että mies on heidän lastensa isä.

Ap

Vierailija
7/7 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin jo etukäteen mukavan ja hiukan asiallisemman Peakin fleecejakun, 110 euroa ja annoin sen kun oli lähdössä reissuun jossa tarvitsi sellaista. Meillä muistetaan syntymäpäivinä, isäin- ja äitienpäivinä ja hääpäivänä puolisoa joka vuosi.