Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te (me) nuoremman, (huomattavasti) kauniimman ja/tai kuumemman puolison saaneet

Vierailija
13.09.2020 |

Koetteko, että olette puolisollenne velkaa jotain, oletteko valmiit kestämään häneltä itsekkyyttä enemmän kuin omantasoiseltanne ehkä kestäisitte? Oletteko jotenkin alistuvia jotta hän ei jättäisi?

Itse otin nuoremman ja komeamman, koska olin ollut kauan puutteessa ja halusin vaan saada häneltä seksiä koska hän oli niin kiihottava kaikin puolin, myös käytös hyvää ja sharmanttia. Halusin lapsen ja olin valmis vaikka hoitamaan lapsen yksin, kunhan saisin tuon ihanan miehen ja seksiä hänen kanssaan. Varsinkin alkuun pelkäsin että hän jättää minut ja olin aika nöyristelevä. Avioliittomme edettyä jo pidemmälle en enää kyllä siedä mitä tahansa. Silti mietin, olenko hänelle jotain "velkaa" siitä että suostui ottamaan minut. Onko tehtäväni huolehtia ulkonäöstäni enemmän kuin ulkonäöllisesti omantasoiseni kanssa. Mielipiteitä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas. Eivätkö foorumin kriitikotkaan keksi, haukkuako minua siitä etten ilmeisesti vielä huolehdi ihan kympillä ulkonäöstäni vai siitä, että ylipäätänsä teen ulkonäöstä jonkun merkityksellisen asian? ;)

Vierailija
2/5 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköiset miehet usein ottaa vaimokseen ei niin hyvännäköisen naisen. Eivät halua että vaimo pettää ehkä? Aika moni tämmöinen on tullut yöelämässä vonkaamaan, tutun tuttuja. Onneksi oma mies on samaa tasoa niin ei tarvitse tuota miettiä. Olemme kivannäköisiä mutta ei mitään upeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hitto miettii tollaisia asioita? :D

Vierailija
4/5 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sitä nyt parisuhdettaan miettii, varsinkin jos on ryppyjä rakkaudessa. 

Vierailija
5/5 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto