Raskauden keskeytys
Olemme parikymppinen pariskunta ja harrastaneet suojaamatonta yhdyntää useamman kerran monta kuukautta aikomustakaan tehdä jälkikasvua ainakaan näin nuorina. Kuukautiseni jäivät kuitenkin pois tämän kuun alussa milloin niiden olisi kuulunut alkaa ja alkoi olemaan aamupahoinvointia. No tein n. muutama päivä sitten raskaustestin ja tulos oli positiivinen, mutta tiedä yhtään miten pitkällä raskaus on. Olin alkuun totta kai vähän aikaa aika shokissa, mutta osasin odottaa positiivista tulosta, ehkäisyn puuttumisen takia.
Olemme poikaystäväni kanssa alusta asti yksimielisiä siitä, ettei lasta pidetä ja hakeudun heti terveyskeskukseen ja pyydän aborttia.
Olen opiskelija ja poikaystäväni joutuu pian lomautetuksi töistään koronapandemian vuoksi, joten taloudellinen tilanteemme on todella huono. Tämä on ihan uusi tilanne meille molemmille.
Haluaisin nyt siis kysyä teiltä joilla on kokemusta abortista, että minkälaiset kokemukset teillä on ja paljonko moinen toimenpide maksoi?
Lisään vielä, että tähän ketjuun on nyt ihan turha tulla itkemään miten olemme valinneet väärin ja paasaamaan ”murhaamisesta”. Tämä on minun ja poikaystäväni päätös ja siinä pysymme.