Nuori tyttö tuli iskemään mua yökerhossa.
Olen tavallinen suomalainen isovatsainen mies.Oli outoa.Tapahtui viime kesänä.
Kommentit (22)
no on siellä.Suurin osa ainakin.Ainakin niissä paikoissa missä minä käyn kaikki on mua nuorempia.
Olit humalassa ja oikeasti kyseessä oli 40v lihava yh.
Ei ollut lihava ollenkaan.Mutta ei siinä mitään.
Millä se tyttö sinua iski? Käsilaukullako sen jälkeen, kun olit kopeloinut hänen rintojaan?
härski kommentti että maksullinen.Hih.Mutta jos se ajatuksena kiihottaa sua niin huh huh.Mä luulen että sä et ymmärrä oikein suomea.
Jos olit humalassa, niin olen nähnyt kuvion ennenkin. Jos et ollut humalassa, niin ehkä tyttö etsi isähahmoa.
Tunnenkohan AP:n? Ettet sattuisi olemaan pk-seudulta? Pitkä ja tumma?
ei ollut.Oli vaalea ja vatsakas.Ei kaljua.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 12:47"]
ei ollut.Oli vaalea ja vatsakas.Ei kaljua.
[/quote]
Harmi. :/
mmm...en mä tiedä mitä vastaisin.Me voidaan olla vaan anywhere.
Me tehtiin nuorempana kavereiden kanssa tuota. Yksi meni "iskemään" ja muut liittyivät myöhemmin seurueeseen. Tarkoitus oli saada mies tarjoamaan meille. Mitä vanhempi ja rumempi, sitä helpommin sain tarjoamaan. Ja homma tietysti tehtiin sen verran hienivaraisesti, ettei mies tajunnut homman juonta.
En ole mitenkään ylpeä asiasta, mutta aina monet nuoret naiset tätä nykyäänkin näyttävät harrastavan.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 13:57"]
Me tehtiin nuorempana kavereiden kanssa tuota. Yksi meni "iskemään" ja muut liittyivät myöhemmin seurueeseen. Tarkoitus oli saada mies tarjoamaan meille. Mitä vanhempi ja rumempi, sitä helpommin sain tarjoamaan. Ja homma tietysti tehtiin sen verran hienivaraisesti, ettei mies tajunnut homman juonta.
En ole mitenkään ylpeä asiasta, mutta aina monet nuoret naiset tätä nykyäänkin näyttävät harrastavan.
[/quote]
Sori typot.
joo tässä tapauksessa kävi niin että se nuori nainen osti omat juotavat.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 13:57"]
[/quote]Minä taas esitän että olen etsimässä seuraa, mutta oikeasti haluan vain juottaa nuoria naisia humalaan. Onnistuu usein, eikä uhrit tajua mitä tapahtui.
Sori, me lyötiin kavereiden kaa vetoa että uskallanko mennä iskemään paikan vastenmielisintä äijää, eli tein sen pienessä huppelissa, ja kaverit maksoivat mulle 100 euroa! :D
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 14:00"]
joo tässä tapauksessa kävi niin että se nuori nainen osti omat juotavat.
[/quote]
Joo aluksi ostetaankin itse, ettei homma ole liian läpinäkyvä. Pikku hiljaa sitte odotellaan, että mies alkaa tarjoamaan...
Yökerhossa ei oo nuoria tyttöjä. Taidat vain luulla.