Miehen entinen vaimo vähän räyhäsi
Miehen entinen vaimo soitti äsken ja alkoi räyhäämään jotain käsittämätöntä. En kylläkään kuunnellut kuin puolisen minuuttia ja löin luurin korvaan. Ehti kuitenkin haukkua minut ja lapsen. Aikaa heidän avioerostaan on kuitenkin jo 5 vuotta ja minä en ollut mitenkään ollut syy heidän avioeroonsa (ehtivät olla naimisissa vain vuoden)...
Huhhuh, että vielä aikuinen ihminen!
Kommentit (9)
Onko nyxälläsi lapsia ex:n kanssa? Ei maksa elareita tai tapaa lapsia?
No mä haluaisin kuulla sen tarinan toisenkin puolen ennen kuin sanon juuta eikä jaata.
Aika riisuttu versio tapahtumista.
Se vaan yhtäkkiä soitti ja haukkui.
Ajattelitko saavasi kovastikin sympatiaa tällaisella vajaalla tarinalla?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 21:12"]
Aika riisuttu versio tapahtumista.
Se vaan yhtäkkiä soitti ja haukkui.
[/quote]
No näinpä.
Kunhan siis vain avauduin, ei tässä edes tarvitse mitään sympatiaa.
Miehellä ja exällä ei ole lapsia. Seurustelivat ensin vuoden, menivät sitten naimisiin ja vuoden päästä erosivat. Soitteli miehelle aina välillä, mies muutti numeron salaiseksi ja ilmeisesti kaivoi mun numeron jostain...
Vituttaa vaan, kun tietää mun numeron. Tai ei silläkään olisi niin väliä, kunhan ei soittelisi/tekstaili asiattomuuksia...
Oisehkö kannattanut kuunnella, niin tietäisit, mitä on tapahtunut ja voisit puuttua siihen. Noin niinkuin vastuullisena aikšna ja vanhempana.
Voi vittu, laittelee sitten mukavia tekstiviestejäkin.. Pitää varmaan muuttaa miehen tapaan numero salaiseksi....Ja puhelin yöksi kiinni.