Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kymmeniä veitseniskuja rintaan

Vierailija
02.11.2013 |

Olen onnellisessa parisuhteessa. Kaksi lasta ja mies. Itse olen kotona lasten kanssa. vanhempi (yli 4v) käy virikehoidossa klo8-12. Nuorempi (alle 2v) on kanssani kotona.

Nykyään olen aina lasten kanssa, tai kotona. Olen hyvin pitkäpinnainen. lasten kanssa olen oppinut venymään.

Miehen ollessa vapaalla, nukumumme vuoroaamuin. Eli vaikka lauantaina minä nukun ja mies herää lasten kanssa jne. Sitten aiemmin herännyt saa nukkua pienemmän lapsen kanssa päiväunet.

Viime lauantaina oli minun vuoroni nukkua. Mies ei herännyt. Itse heräsin nuoremman itkuun ja herätin miehen, että pitäisi nousta. Mies ei kertakaikkiaan herännyt. Siis heräsi, mutta sanoi, ettei nyt jaksakaan! Pyysi viittä minuuttia uniaikaa, että jos voisin vaihtaa vaipan ja laittaa kahvit tulemaan. Tein niin. Sitten herättelin taas. Ei noussut. Huomautin, että sovitusti on minun vuoroni levätä ja haluaisin mennä takaisin nukkumaan.

Hoidin lapsia yksin klo 12 asti! Mies vaan kertakaikkiaan päätti nukkua. Siinä vaiheessa, kun tajusin, ettei mies aio nousta, kuvittelin kaikkia kamalia juttuja, kuvittelin puukottavani miestä. No, provosoiva otsikko toivottavasti lisää lukijoita. Mutta: itseni kohdalla tuo ei olisi mahdollista. Siis tottakai hoidan omat lapseni vaikka henkihieverissä. Mies tietää sen. Eli, kun häntä väsytti, hän nukkui, sillä tiesi, että minä hoidan. Se on se ongelma. Entä jos itse romahdan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä romahdat? Itse olen ollut romahtaneena (kun on ollut oikeasti vaikeaa ja järjetön univaje) 5 vuotta putkeen. Äiti hoitaa lapset romahtaneenakin. Makaa lattialla ja itkee, mutta hoitaa lapset. Mies saa toki nukkua.

Vierailija
2/8 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väsynyt niinkuin monet pienten lasten äidit on. Yritä puhua asiasta miehesi kanssa. Nyt kun  teillä on lapsia, hänen täytyy ymmärtää, että vastuu on molempien. Ja vastaisuudessa, jos noin käy ettei mies herää, mene sinä iltapäivänokosille - olet oikeutettu siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran "romahdinkin", kun oli niin iso univaje, etten enää herännyt. Esikoinen oli aamulla poikittain meidän sängyssä. Koko naama ruskeana suklaasta ( vierasvara), ja oli itse käynyt pissillä ja vaihtanut päivävaatteet päälle. Se oli myös miehen "aamuvuoro".

Olin oikeasti järkyttynyt, etten ollut herännyt. Mitään alkoholia, tai muita päihteitä ei liity tähän kuvioon. Olen kuullut, että väsymys vastaa  humalaa, eli ilmeisesti väsymyksen kasvaessa vähenee herkkyys herätä. Kun luulin miehen heräävän, ehkä siksi nukuin.

Vierailija
4/8 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 4 siis ap

Vierailija
5/8 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas aloitus, sairas ap.

Vierailija
6/8 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 01:12"]

Miksi sinä romahdat? Itse olen ollut romahtaneena (kun on ollut oikeasti vaikeaa ja järjetön univaje) 5 vuotta putkeen. Äiti hoitaa lapset romahtaneenakin. Makaa lattialla ja itkee, mutta hoitaa lapset. Mies saa toki nukkua.

[/quote]

"Kymmeniä veitseniskuja rintaan" Mistä helv...tistä tuollainen aloitus??????

Sairasta.

Vierailija
7/8 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärräthän ap, että tuollaisella aloituksella saat sossut perääsi? Itse laitoin ylläpidolle ilmon ja sieltä varmaan tulee terveiset teidänkin perheelle.

Vierailija
8/8 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos huolenpidosta. En usko, että sossut tulevat peräämme. Tai, jos tulevat, lähtevätkin sitten sitten nopeasti todellisten tapausten perään. Ainakin toivon niin.

Tarkoitukseni oli avata keskustelua aggressivisista ajatuksista. Kirjoitin ehkä taitamattomasti.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi