Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HJALLIKSEN ja KESKISEN naisongelmat

Vierailija
01.11.2013 |

Mikä Hjallistaja Keskistä vaivaa, kun aina vaan pitää sortua vääränlaisiin naisiin. Hjalliksella nyt tosin oli kerran yksi järkinainen (Leena) mutta Vesalla ei ole tainnut olla ikinä. Onko se jotenkin niin, että mitä paksumpi lompakko sitä tyhjempi pää???

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se oikeesti jotenkin surullista, että tekevät itsestään pellen  :(

Vierailija
2/16 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan pahat ahneet naiset ovat rahan perässä ja yrittävät hyväksikäyttää.

Varsinkin Vesaa, kun on kiltti mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, totesihan Hjallis itsekin että kun ei löydy sellasta joka olis sekä kaunis että fiksu...mutta jos Hjallis on itse fiksu n iin luulisi, ettei "bimbot" kelpaa. Eli onko Hjallis sitten todellakaan niin fiksu...jaa-a.

Vesasta sanoisin, että on niin "nöyryytettävissä" oleva mies kuin ola voi. Miksi ihmeessä ei ota jotain kunnollista naista vaikka se nyt ei olisikaan sitten mikään missi, minkä takia pilata koko elämä metsästämällä typeryksiä? En ymmärrä!

Vierailija
4/16 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 22:42"]

Niin, totesihan Hjallis itsekin että kun ei löydy sellasta joka olis sekä kaunis että fiksu...mutta jos Hjallis on itse fiksu n iin luulisi, ettei "bimbot" kelpaa. Eli onko Hjallis sitten todellakaan niin fiksu...jaa-a.

Vesasta sanoisin, että on niin "nöyryytettävissä" oleva mies kuin ola voi. Miksi ihmeessä ei ota jotain kunnollista naista vaikka se nyt ei olisikaan sitten mikään missi, minkä takia pilata koko elämä metsästämällä typeryksiä? En ymmärrä!

[/quote]

Eiks sillä ole joku nuori kaunis brasilialainen morsian taas?

Vierailija
5/16 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kaunis ja fiksu nainen ei halua Hjalliksen kaltaista miestä.

Vierailija
6/16 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjallis on aika hankala ihminen... tapailin joskus, eikä siitä tullut mitään, kun oli jotenkin niin dominoiva ja hätänen, halusi edetä myös liian nopeasti. 

Vierailija
7/16 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 22:45"]

[/quote]

Kaunis ja fiksu nainen ei halua Hjalliksen kaltaista miestä.

[/quote]

Ei varmaan huolikkaan. Mut miks ihmeessä ei ota fiksua ja vähemmän kaunista. Alentaisiko se hänen arvoaan jotenkin? Onko nainen hänelle vaan status juttu?Vesalla sama homma, metsästää niitä "missejä" ja jää sitten aina nuolemaan näppejään. Pitäisi TUON IKÄISTEN nyt jo hiukan ymmärtääsiitä  mikä ihmisessä oikeasti on tärkeää.

Vierailija
8/16 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjallishan on nyt sen Hennan kanssa (Tauskin entisen). Siinäkin taas yksi nainen joka HAKEE hankaluuksia!

Vierailija
9/16 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt rumaa naista haluaisi?

Nuori, kaunis ja nöyrä pitää olla!

Vierailija
10/16 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikille ole samat asiat tärkeitä. Minä ainakin olen mieluummin sinkku kuin miehen kanssa joka ei kiihota seksuaalisesti, ystävät on erikseen. Sen sijaan vetovoimaa olen usein kokenut muuten mahdottomiin miehiin ja huonostihan siinä on käynyt. Ymmärrän Hjallista, hankalana luonteena tuskin sopisin hänen kanssaan yhteen kuitenkaan ja nuorempikin saisi olla.

Vierailija
11/16 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 22:52"]

[/quote]

No en minäkään mitään "ämpäri rumaa" miestä haluaisi, mutta mieluummin otan vähän ruman aivoilla kun adoniksen ilman aivoja!

Vierailija
12/16 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjallis on niin nolo, kun hän ei periaatteesta voi olla ulkonäöllisesti itsensä tasoisen ja ikäisen naisen kanssa. Voiko olla kauheampaa kuin se hetki, kun rakkauden huuma on ohi ja nuo kauniit, reilusti nuoremmat naiset näkevät ensimmäisen kerran leuattoman Hjalliksen oikeassa valossa.

Vierailija
13/16 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 22:52"]

[/quote]

No en minäkään mitään "ämpäri rumaa" miestä haluaisi, mutta mieluummin otan vähän ruman aivoilla kun adoniksen ilman aivoja!

[/quote]

(Ehkä naiset on senverran fiksumpia, ettei heille tyhmät miehet kelpaa.) Toisaalta huvittavaa on se, että 2 sikarikasta miestä ja itse olen pitkäaikaistyötön...ja MÄ SÄÄLIN HEITÄ:

Vierailija
14/16 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miehissä aivot onkin tärkeämpää.

Naisen aivoille ei juuri ole ollut käyttöä. Siksi naiset ovat keskittyneet olemaan kauniita ja miehet pitämään heidän ulkokuorestaan.

Vierailija
15/16 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 23:01"]

Hjallis on niin nolo, kun hän ei periaatteesta voi olla ulkonäöllisesti itsensä tasoisen ja ikäisen naisen kanssa. Voiko olla kauheampaa kuin se hetki, kun rakkauden huuma on ohi ja nuo kauniit, reilusti nuoremmat naiset näkevät ensimmäisen kerran leuattoman Hjalliksen oikeassa valossa.

[/quote]

Jos Hjallis ottaisi ikäisensä FIKSUN naisen, ulkonaisesti täysin taviksen, niin mitä OIKEASTI tapahtuisi? Itse alkaisin kunnioittaa Hjallista mutta mitä mieltä muut olette?

Vierailija
16/16 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 23:05"]

[/quote]

Miehissä aivot onkin tärkeämpää.

Naisen aivoille ei juuri ole ollut käyttöä. Siksi naiset ovat keskittyneet olemaan kauniita ja miehet pitämään heidän ulkokuorestaan.

[/quote]

Selitäppä tarkemmin! Miksi miehen aivot muka olisi tärkeämmät kuin naisen? Höpö höpö!