Vilunväristyksiä, oksetusta, kurkkukipua- olen saamassa koronan kysy mitä haluat
Ei ruoka maita ja olo mitä hirvein, selkeästi sairas mutta arveluttaa onko kyse tavallistaudeista vai Koronasta. Ammusta asti olen vältellyt ihmisiä kun eilenn alkoi oireet, voimat poissa
Kommentit (15)
Varmaan menet sitten lähipäivinä koronatestiin niin asia selviää? Ja siihen asti pysyt sitten kotona etkä lähde mihinkään tartuttamaan muita!
Onko sinulla asiat selvinä Suuren Hengen kanssa? Tunnetko hänen poikansa Jeesuksen?
Sitä on syytä pohtia koronan kanssa tai ilman.
Mä toivoisin, että voisit päivittää tätä ketjua vaikka kerrran päivässä ja käydä kertomassa miten olo etenee.
Paranemista ja käy siellä testissä!
Vierailija kirjoitti:
Mä toivoisin, että voisit päivittää tätä ketjua vaikka kerrran päivässä ja käydä kertomassa miten olo etenee.
Paranemista ja käy siellä testissä!
Miksi?
Haluat kuulla miten flunssa etenee. Et ole ennen nähnyt
Ei ole koronaa. Oksetus tulee yleensä vasta 1,5 viikon sairastelun jälkeen. Toki jos sairastaa muuten oireettomana niin oksetus voi olla ensimmäinen oirekin mutta sinullehan niitä muitakin oireita on.
T. Koronan tutkitusti sairastanut
Kävitkö rafloissa? Missäpäin asut?
Syö, juo, lepää. Mittaa kuume. Voi olla syysflunssaa.
Ja heti ensimmäisenä, soita koronaneuvontaan ja varaa aika testiin.
Olet vain syntynyt valittajaksi ja sairauksien diagnosointiin.
Olet saamassa? Kyllä se sulla on jo.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koronaa. Oksetus tulee yleensä vasta 1,5 viikon sairastelun jälkeen. Toki jos sairastaa muuten oireettomana niin oksetus voi olla ensimmäinen oirekin mutta sinullehan niitä muitakin oireita on.
T. Koronan tutkitusti sairastanut
Jaa, minä olin koronan takia kolme viikkoa sairaalassa ja teholla ja kaikkien mahdollisten oireiden lisäksi oli myös ruokahaluttimuutts ja pahoinvointia ekoista päivistä lähtien. En kyllä oksentanut kertaakaan. Ekan viikon aikana pakotin itseni syömään muutaman viinirypäleen päivässä, muuta en vaan saanut syötyä. Sen jälkeen ei uponneet edes nuo rypäleet. Sairaalaan kun jouduin meni ravinteet suoraan suoneen.
Muistan kun ekaa kertaa moneen viikkoon teholla alkoi syöminen maistua. Söin desin banaanijugurttia ja se maistui niin taivaallisen hyvälle, että tuli itku.
Et ole SAAMASSA. olet joko SAANUT tai et. "Saamassa koronaa" on hyvin lyhtyaikainen tilanne, se kun hengität sitä saastunutta ilmaa ja se virus tarttuu sinuun.
Oletko tehnyt ja päivittänyt testamenttisi? Oletko varannut ajan Dignitakseen eutanasiahoitoon, kun flunssa käy liian raskaaksi?
Voi olla korona. Mee testiin ja parane pian. <3