Ehdottomat ei-ammatit joissa työskentelevä nainen ei innosta on seuraavat:
- kaupan kassa
- tarjoilija
- siivooja
- sihteeri
- toimistotyöntekijä
- eläinlääkäri
- myyjä
sekä tietenkin johtoasemassa olevat naiset, naisen paikka ei ole päättää asioista.
Kommentit (22)
Mä haluaisin kuulla perustelut noihin muihinkin.
Yes!! Onneksi et kiinnostu minusta.
Insinöörit, rakennusmaalarit, vanginvartijat, metsänhoitajat, kanttorit, bussinkuljettajat ja lentäjät sitten innostavat?
Miten mä epäilen, että lopputuloksena ap:lla on erittäin suppea ammateista, joissa naiset "kelpaavat"?
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 19:15"]
Mä haluaisin kuulla perustelut noihin muihinkin.
[/quote]
ja oikeastaan perustelun siihenkin, että miksi nainen ei sopisi päättämään asioista.
HAAHHHAHAHA!!! Saipa tästä mehevät naurut viikonlopun kyytipojaksi! Täytyy kertoa miehelle, saadaan nauraa yhdessä!
T. Lääkäritäti
miksi listalta puuttuu lähihoitaja?
Aloitus tuskin oli ihan vakavissaan tehty, mutta heräsipä ajatus, että muutama listan ammatti on tyypillisesti sellainen, että niitä tehdään, kun oman alan hommia ei ole. Monilla akateemisilla aloilla on paljon työttömyyttä, ja minusta on myönteinen asia, jos on valmis tarttumaan myös niihin koulutusta vastaamattomiin, ei-niin-kivoihin töihin. Eli itsestäänselvästi, ei se työ koko totuutta kerro.
t. Todennäköisesti oman alan työttömäksi valmistuva opiskelija
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 19:23"]
miksi listalta puuttuu lähihoitaja?
[/quote]
ja sairaanhoitaja.
Baritromaattori ja uskonpuhdistaja (teesien naulaaja)
Keuhkojentutkija
Kukaan joka on Sinellissa töissä
Marimekko
Subaruihin erikoistunut automyyjä
Rommelin vaimo
Suihkulentäjä
Heh :). Kuten joku totesikin: "Aloitus tuskin oli ihan vakavissaan tehty". No ei todella ole vakavissaan tehty, kunhan poimin jonkun listan netistä ja pastesin kenttään.
Minä kyllä osaan arvostaa melkein kaikkia ammatteja, lähinnä sieltä ruohonjuuritasolta lähtien. Esim. siivoojat ovat välttämättömiä yhteiskunnassamme. Ajatelkaa, jos heitä ei olisi!
Tahalleen heitin vastineeksi tuohon: Ehdottomat ei-ammatit joissa työskentelevä mies ei innosta
Mies
Miksei eläinlääkäri? Voisi elvyttää sut, kun anaalirauhasesi ovat tukossa ja sulla on kikkelitulehdus?
Psykologi. Kaikkien miesten kauhu.
Patologi siis käy? Ei varmaan muissa ammateissa olevat naiset kiinnostu sustakaan kovin paljoa, ja patologitkin varmaan vaan lähinnä ammatillisessa merkityksessä.
Mitäköhän tekee toimistotyöntekijä? Aika moni varmasti tekee töitä toimistossa. :)
Jaksatteko te oikeasti ruokkia tätäkin tyhmää trollia... Ei tämä ole keskustelu vaan hänen yrityksensä vedättää.
Rekkakuski! Miettikää nyt itsekin, naisrekkakuskinhan on pakko olla lyhyt, lihava, lyhyttukkainen ja lesbo.
t.rekkakuskinainen
paskamuna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haha.