Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotko koskaan Famea? Katsoitko aikanaan?

Vierailija
01.11.2013 |

Itse olin aikanaan 80-luvylla täysin Fame-iässä ja se oli suosikkini, etenkin tanssiosuudet. Nyt olen kuikkinut muutaman pätkän ihan nostalgia mielessä. Etenkin yhden tietyn jakson haluaisin nähdä, mikä teki minuun aikanaan vaikutuksen, jonka muistan vieläkin, lähes 30 vuoden jälkeen. Nyt juuri taasen katson, useimmiten kuitenkin yöllä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kasarilla, silloin venäytin nivuset sivuspagaatissa, kun pitki matkia.

Katsoin nyt yhden jakson ja ohjelma näytti naurettavalta. Hyppäsin silti loikan mukana ja reväytin akillesjänteen kiinnityskohdan.

43v

Vierailija
2/15 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä jotakin on . Eli katson.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuolloin 80-luvun alussa varmaan kaikki jaksot ja olen katsonut nyt usemman uusinnankin.

Vierailija
4/15 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olin ihan rakastunut Gene Anthony Rayhin... hänen kuolemastaan jo 10 vuotta. Oon katsonut välillä noita uusintojakin, nostalgista.

Vierailija
5/15 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin liian pieni silloin katsomaan mitenkään vakituisesti mutta muistan kyllä katsoneeni sarjaa. Mulle oli järkytys kuulla että Leroyta näytellyt mies on kuollut :(

Vierailija
6/15 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin 80-luvulla :) Nyt vilkaisin ja olipa heikko.

Vierailija
7/15 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin nuorena naisena 80-luvulla ja nytkin pistän boksiin menemään. :) Täytyy kuitenkin todeta, että väliin tulee kuvakelattua, kun on vähän puuduttavaa menoa joskus, varsinkin ne tanssikohtaukset. Mutta draamakohtaukset maistuvat vieläkin. :)

Vierailija
8/15 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne tanssit vieläkin hyviä. Ajan kuva näkyy, mutta mikäpä siinä. :)

Vierailija
9/15 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kaikki osat uskollisesti, oli suosikki. Nyt tulee itselle väärään aikaan, voiko katsoa netistä? Tietysti aika on iskenyt, mutta kuitenkin:) t.  44v

Vierailija
10/15 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä katsoin 80-luvulla, kuului minunkin suosikkeihini. Yllätyin, kun huomasin, että sitä näytetään nyt TV:ssä. Olen ostanut 1. kauden DVD-boksin, joten ei tarvitse nyt vahdata noita jaksoja, mutta jos 2. kausikin näytetään, otan ne talteen.

Vierailija
11/15 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin silloin kun tuli ja nytkin sivusilmällä kun tyttöni 10v. innostui katsomaan kun kerroin että tuota katsoin silloin kun olin nuori. Fame biisi oli pakko pistää soimaan youtubesta äskettäin. Hyvä biisi!

Vierailija
12/15 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 19:24"]

mutta jos 2. kausikin näytetään, otan ne talteen.

[/quote]

Alkoi jo, oliko se nyt maanantaina.

Vierailija
13/15 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin. Minusta hyvä sarja, vaikka kaikki musiikkiasiat olivatkin aika yhdentekeviä (silloinkin). Pinnan alla oli tragedioita, ja nyt keski-ikäisenä on taas hyvä nähdä, miten typerää nuorten "kriittisyys" opettajiaan kohtaan on. Silti naureskelin itsekin seuraavalle:

Vierailija
14/15 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika liikkis.. terv. se joka oli rakastunut GA Rayhin.

Nyt kun tuota katsoo niin eihän ne niin hirveen lahjakkaita tainneet olla, jos vertaa joihinkin nykypäivän vastaavanlaisiin juttuihin. Eivät ehkä ois pärjänneet jossain Talent USAssa.

Vierailija
15/15 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 19:49"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 19:24"]

mutta jos 2. kausikin näytetään, otan ne talteen.

[/quote]

Alkoi jo, oliko se nyt maanantaina.

[/quote]

No voi hitsi...On ollut niin väsyttävä viikko, etten ole jaksanut lukea tv-lehteä. Pitää varmaan sit ostaa se boxi taas jostain.

Just nyt näyttää menevänkin yksi jakso.