Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteesi nimestäsi?

Vierailija
01.10.2013 |

Kuinka tyytyväinen olet nimeesi asteikolla 1-5?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. :-) Nimeni ei ole ainakaan tavallinen.

Vierailija
2/21 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. Olen vaihtanut sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm....3. 

On kyllä ihan tavisnimi mutta yksi i-kirjain lisää niin olisi vieläkin yleisempi.

Vierailija
4/21 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5! Kansainvälisestäkin menevä, mutta silti ihan suomalainen nimi. Tavallinen, muttei mikään yleisin mahdollinen. Tää on niin mun nimi, en voisi kuvitella olevani minkään muun niminen. <3 mun nimi!!! :D

Vierailija
5/21 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kaunis naisen nimi, joka myös tunnetaan joka puolella maailmaa. Ei sillä, että asuisin ulkomailla, mutta kuitenkin. Loistava nimi.

Vierailija
6/21 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4½, sanoisin.

Nimeni ei kerro ikääni, on perinteinen ja simppeli. Kaimoja harvassa. Se on vaan vähän löllö... 

Mutta voisin olla ennemmin Annika, Elisa, Iines, Selma tai Veera. Tai ehkä Pamela.

Vierailija
7/21 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 :)

Vierailija
8/21 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma nimeni (Annamarja-Terttutuulikki) on pitkä. Pisteitä en anna, mutta ihan tyytyväinen olen.

Vierailija
9/21 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Kristina ja se kuvaa minua täydellisesti. Olen nimittäin kristitty ja hyvin hyvin taiteellinen. Minulle ei sopisi tavis nimi.

Vierailija
10/21 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. Lapsena en pitänyt nimestäni, nyt olen niin kasvanut siihen, etten parempaa voisi kuvitella. Erikoisempi nimi kyseessä.

Vierailija
11/21 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, erikoinen vanhanaikainen nimi. Lapsena olisin halunnut jonkun modernimman, mutta sittemmin olen oppinut pitämään nimestäni paljon ja olen kuullut vain muutamasta kaimasta :)

Vierailija
12/21 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, sellainen kolmonen. Olen joskus ajatellut vaihtaa nimeni, mutta sitten se on vaan jäänyt. Onneksi lempinimeni on sentään kiva.

Vierailija
13/21 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tykännyt siitä. T. Katri

Vierailija
14/21 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, aika tavallinen, mutta ei liian yleinen. Etunimi siis. 80-luvulla nimeni koki pienen nousuhetken ja kaimoja löytyy niiltä ajoilta, nykyään nimeäni ei juurikaan anneta, mutta uskon nimeni nousevan jossain vaiheesa vielä suosikkeihin. 60-luvulla yleisimmillään, mutta ei koskaan top-20. Aika vanha nimi kuitenkin ja kaimoja löytyy eläkeikäisistäkin. Toisesta nimestäni en tykkää. Äiti olisi halunnut antaa Erika, mutta se ei kyllä sovi etunimeeni yhtään. Toinen nimi äidilläni olisi ollut Hannele, mutta niitä on ikäisilläni toisena nimenä aika paljon. Sen sijaan mulla on vanha ruma nimi, sama kuin mummolla.Toisen mummon nimi olisi ollut nätimpi. 

Vierailija
15/21 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nimi on Aino-Maija ja tykkään. Siinä yhdistyy kaksi tosi tavallista nimeä hiukan epätavallisemmaksi nimeksi. Harvoin kuulee. Tykkään että on aika luonnikas, sointuva, napakka ja kiva.

Lapsena oisin halunnut olla Kukka-Maaria mutta se vaihe meni ohi :D

Vierailija
16/21 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna. Aika 4. Hyviä puolia ovat ajattomuus, kaikki osaavat kirjoittaa sen ja kuulevat sen oikein. Melko yleinen ja koululaisena joka luokassa oli ainakin 1kaima,mikä ärsytti. Kolmi tavuisista väännetään helpommin lempinimiä kuin kaksi tavuisista,siksi omilla lapsilla kaksi tavuisia nimiä.

Vierailija
17/21 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, nykyään ihan ok nimi. Lapsena inhosin koska koulukiusaajat käyttivät samannimisen naistenlehden mainosrenkutusta pilkkalauluna :(

Vierailija
18/21 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin mielestäni ihan kelvollinen nimi, mutta lapsena mietin, että se on pikkutytön nimi enkä osannut kuvitella mummoa, jolla olisi tämä nimi. No ystäväni on samanniminen ja hänellä on jo useita lapsenlapsia eikä enää tunnu yhtään kummalliselta!

Vierailija
19/21 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna. 4½. Se on helppo, naisellinen, ajaton ja kansainvälinen. Lapsena harmitti, kun oli kaimoja joka luokalla ja harrastuksessa, mutten muista että koskaan olisin halunnut olla toisen niminen. Onhan se tosi tavallinen, mutta sukunimi onneksi ei ole.

Vierailija
20/21 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. Nykyisin ehkä hiukan tunnetumpi kuin silloin kun olin pieni. Oon kyllä ylpeä nimestäni, kansainvälinen ja esim saksassa paljon yleisempi kuin suomessa:)