Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtavaa olla raitis!

Vierailija
12.09.2020 |

Kohta nukkumaan, aktiivinen vapaapäivä takana. Mukavaa puuhailua ja urheilua tuli tänään harrastettua.

Loistavaa, kun nukkuu joka yö hyvin, on aamulla reipas ja kirkas mieli. Jaksaa tehdä vaikka mitä, ei ikinä väsähtänyt olo. Suosittelen!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa toudella mielenkiintoiselta elämältä, jos ysin jälkeen mennään lauantaina nukkumaan. Menet varmaan aamulla kirkkoon heti lenkin jälkeen.

Vierailija
2/14 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. En ole koskaan juonut alkoholia satunnaista viinilasia lukuunottamatta. Kännissä en ole ollut koskaan, vuodessa juon alle 5 alkoholiannosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa toudella mielenkiintoiselta elämältä, jos ysin jälkeen mennään lauantaina nukkumaan. Menet varmaan aamulla kirkkoon heti lenkin jälkeen.

Mielestäni joo, kirkko on paljon mielenkiintoisempi paikka kuin kapakka.

Vierailija
4/14 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Minulle aiemmin maistui alko aivan liikaa ja liian usein, viikonloput aina krapulassa ja kännissä. Kyllästyin ja vähensin ryyppäämistä. Ja pidän siitä olosta ilman krapulaa. Toki juon yhä mutta en läheskään niin usein. Jotenkin hyvä olo kun saa levättyä, urheiltua, ulkoiltua ja käytyä vaikka ravintolassa syömässä. Illalla leffa pyörimään ja sauna. Toki välillä yksinäistä kun kaverit (ei niitäkään kovin montaa) ovat juomassa mutta en halua sitä humalapöllyä ja krapulaa. Koira on ihan jees seuralainen.

Vierailija
5/14 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni joo, kirkko on paljon mielenkiintoisempi paikka kuin kapakka.

Mainitsinko kapakan tai alkoholin jossain kohtaa?

Vierailija
6/14 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin raittiutta. Tylsää oli.

Vierailija
7/14 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riemuraittiina alkoholistina olen täysin samaa mieltä. Ihanaa kun ei tarvitse juoda.

Vierailija
8/14 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan tyytyväinen kohtuukäyttäjä 2v sitten, mutta huomasin että kun 40v tuli täyteen, ei innostanut enää läträtä. Alkoi tuntua jo niin ankealta ja väsähtäneeltä touhulta, tässä iässä on elämässä niin paljon muutakin.

Ja alkoi tosiaan ketuttaa pienikin väsymys seuraavana päivänä. Kannattaa kuulkaa kokeilla, yllätyin miten iso merkitys oli kun jätti muutaman saunaoluen pois.

-Ap

Vierailija
9/14 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joutuu työpäivinä heräämään aikaisin ja olemaan aktiivinen halusi tai ei, niin ei haittaa yhtään vaikka viikonloppu menisikin myöhään nukkuessa ja sohvalla löhötessä.

Vierailija
10/14 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ihan tyytyväinen kohtuukäyttäjä 2v sitten, mutta huomasin että kun 40v tuli täyteen, ei innostanut enää läträtä. Alkoi tuntua jo niin ankealta ja väsähtäneeltä touhulta, tässä iässä on elämässä niin paljon muutakin.

Ja alkoi tosiaan ketuttaa pienikin väsymys seuraavana päivänä. Kannattaa kuulkaa kokeilla, yllätyin miten iso merkitys oli kun jätti muutaman saunaoluen pois.

-Ap

No jaa. Olen käytännössä lopettanut alkoholin käytön kokonaan. Virallisesti väitän nauttivani 1-2 annosta /kk, siis työterveyden kyselyihin vastaan näin.

En kyllä ole tuollaista euforiaa kokenut. Itseasiassa olen ollut sitä mieltä, että olen luisumassa uniongelmiin.

Vierailija
11/14 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos muistutuksesta, haenkin uuden oluen

Vierailija
12/14 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu aina raitis eikä mulla silti oo reipas ja kirkas mieli...

Vierailija
13/14 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/14 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta alkoholin käyttäminen ei vaan ole sen arvoista.

Koskaan en ole oppinut juomaan yksin mitään kalsarikännejä joten motivaatio ryyppäämiselle on yleensä ollut baari ja siellä seuran hakeminen. No eipä sielläkään flaksi ole käynyt enää vuosikausiin ja ne "tyttöjen" reissut ovat tuhat kertaa tylsempiä kuin omaehtoinen koti-ilta kuten vaikka eilen (kudoin sukkaa ja katselin McGyveriä). Ihan turha vaiva siis valvoa myöhään ja hankkia krapulaa kun voi olla ilmankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi