Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petettykö?

Vierailija
01.11.2013 |

Vieras nainen oli antanut miehelle ns. käsihoidon.  Miten mun pitäis tähän suhtautua? Meillä on parisuhteessa tällä hetkellä hieman kuivempi kausi meneillään kun ei vaan haluta yhtään ja nyt sitten mies teki noin.

Onko minua nyt siis petetty vaikka yhdyntää tai kuulemani mukaan edes suutelua ei juttuun liittynyt. Jotenkin vaan tuntuu pahalta, että joku muu on kuitenkin tyydyttänyt mieheni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi ja runkkuhan eivät ole pettämistä. Jos olisi, niin silloin ei montaa uskollista löytyisi Suomesta. Ajatelkaa nyt esimerkiksi pikkujouluja. Tottahan siellä nyt tulee suihin otettua. Sanokaa mulle yksi sellainen pikkujoulu, jossa ei oteta suihin tai runkata munaa!

Vierailija
2/5 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 10:09"]

Sanokaa mulle yksi sellainen pikkujoulu, jossa ei oteta suihin tai runkata munaa!

[/quote]

Käsiambutoitujen pikkujoulussa (molemmat kädet)  tuskin runkataan, mutta toki voidaan ottaa suihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 09:57"]

Vieras nainen oli antanut miehelle ns. käsihoidon.  Miten mun pitäis tähän suhtautua? Meillä on parisuhteessa tällä hetkellä hieman kuivempi kausi meneillään kun ei vaan haluta yhtään ja nyt sitten mies teki noin.

Onko minua nyt siis petetty vaikka yhdyntää tai kuulemani mukaan edes suutelua ei juttuun liittynyt. Jotenkin vaan tuntuu pahalta, että joku muu on kuitenkin tyydyttänyt mieheni.

[/quote] Mulla oli haluttomuutta ja värkki kuivana johtuen vaihdevuosien alkuoireilusta. Kävin lääkärissä, hormoonikorvaushoito alkoi ja kas halut ja liukkaus palasivat. Hae apua haluttomuuteen jos haluat pitää miehesi. Nyt panettaa usein. Olen ottanut ilon irti. Viimeksi viime viikonloppuna ja silloin panin vieraiden kanssa.

Vierailija
4/5 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 10:09"]

Sanokaa mulle yksi sellainen pikkujoulu, jossa ei oteta suihin tai runkata munaa!

[/quote]

Käsiambutoitujen pikkujoulussa (molemmat kädet)  tuskin runkataan, mutta toki voidaan ottaa suihin.

[/quote]

Muna-ambutoitujen pikkujoulussa. Pettäjille vois tällasen suorittaa, loppus siihen se kusettaminen. Vai olisko reilumpaa kuohita eli napsasta kivekset pois, että äijä pystys kusemaan ja sais niinku varotuksen, mut ei vietäs ihan kaikkea? Mikä ois reilua?

Vierailija
5/5 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs nyt tuossa ihmeellistä? 

Itse annan koska vaan jonkun runkata tai ottaa suihin..

On sitten mies tai nainen kyseessä eikä se oo mitään pettämistä!!