Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä haluaisit kysyä 25-vuotiaalta syrjäytyneeltä naiselta?

Vierailija
12.09.2020 |

Kerron avoimesti tarinani, jos se helpottaisi edes vähän kipua.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytätkö Vauhtimursulta?

Vierailija
2/58 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko seksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko kaataa maustekurkkulientä napaasi ja juoda sen siitä?

M 28

Senkus

Vierailija
4/58 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytätkö Vauhtimursulta?

En.

Vierailija
5/58 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asut?

Vierailija
6/58 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsitkö sos. tilanteiden pelosta ja/ tai masennuksesta? Oletko ollut koulukiusattu?

T. entinen syrjäytynyt joka löysi lopulta kunnon miehen.

Vierailija
7/58 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko seksiä?

En ole vielä koskaan harrastanut seksiä ja en mielelläni nyt päästä miestä lähelleni siitäkään syystä että koen ettei minulla ole toimeentulotuella eläessä tarpeeksi varaa huolehtia kauneudestani. En siis koe oloani kovin viehättäväksi. Joskus olin kaunis ja seksikäs.

Vierailija
8/58 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin asut?

Stadissa

Vierailija
9/58 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsitkö sos. tilanteiden pelosta ja/ tai masennuksesta? Oletko ollut koulukiusattu?

T. entinen syrjäytynyt joka löysi lopulta kunnon miehen.

Sosiaalistentilanteiden pelosta en kärsi, mutta keskivaikea masennus diagnoosi minulla on ja kyllä olen ollut kiusattu... tai miten sen nyt ottaa, osa puhuu siitä vaan v***ittuiluna ja että sain sen mitä ansaitsin!

Vierailija
10/58 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaminen ei auta.

Asiat ei vain tapahdu. Aika usein ne on itse aiheutettu.

Vierailija
11/58 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako laitella kakkoseen?

Ei.

Vierailija
12/58 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valittaminen ei auta.

Asiat ei vain tapahdu. Aika usein ne on itse aiheutettu.

Tuntuu että mikään mun tilanteessa ei auta ja oon enemmän rikki kuin helvetti. Täysin menetetty tapaus. Ois pitänyt tapahtua muutoksia asioissa jo yli 10 vuotta sitten niin en ois nyt näin rikkinäinen ja mitä tulee tuohon itseaiheuttamiseen... niin joo, oon osittain samaa mieltä koska mulla osaa olla myös aika p***askamainen luonne kun sille päälle satun, mutta ei kuitenkaan enää niin p***askamainen mitä oli joskus koska oon virheistäni ottanut opiksi - mutta valitettavasti liian myöhään. Sitten kun tarkastellaan kokonaiskuvaa syvemmin niin elin lapsuuteni tasapainottomassa perheessä, se on varmasti ihan pennusta lähtien alkanut jo pirstomaan mun psyykettä ja kun lapsi kasvaa kieroon ja tekee virheitä niin osaksi niistä virheistä voi syyttää myös tasapainotonta perhettä... ja vaikka olen virheitä tehnyt niin ketään ei saisi silti kiusata! Kiusaaminen on aina väärin.

Kiusaaminen rikkoi viimeistään mun terveyden, keskeytin koulunkäynnin ja sen takia olen nyt työtön ilman ammattia. :( Peruskoulun jälkeen en oo ollut kuin muutamassa työkokeilussa ja nekin on menneet penkin alle. Että kyllä tässä minun hajoamisessa ja syrjäytymisessä on ollut osansa muillakin, emmä oo pelkästään itse itseäni rikkonut tai edes halunnut rikkoa! Aivan toisenlaista elämää toivoin.

Vierailija
13/58 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko valmistunut ammattiin?

Vierailija
14/58 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et mene töihin, pois syrjäytymästä?

Vierailija
15/58 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko valmistunut ammattiin?

En ja sen taisinkin jo sanoa. Pyrin kuitenkin siihen että minulla viimeistään olisi 30v ammatti, parisuhde ihanan miehen kanssa, lapsi ja ystäviä ja olisin ainakin 80% terve. Harmittaa vaan kun jos pääsen vasta kunnolla työelämään kiinni 30v jälkeen ja alan vasta silloin tienaamaan eläkettä niin se on iso siivu multa pois verrattuna muihin ikäisiini... muut ikäiseni ovat aina kartuttaneet 10 vuotta eläkettä enemmän kuin minä :(

Saapa nähdä mitenkä köyhä olen eläkeikäisenä kun emmä tässä mihinkään muualle kuin duunariammattiin oo menossa...

Vierailija
16/58 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotias, elämä loppu. Yritä edes.

Täällä samanlainen reppana, joka otti itseään niskasta kiinni ja tekee nyt kokoaikaista työtä, sekä samalla opiskelee insinööriksi Amk:ssa.

Vierailija
17/58 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et mene töihin, pois syrjäytymästä?

Abracadabra, EI OLE TYÖKYKYÄ!

Vierailija
18/58 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25 vuotias, elämä loppu. Yritä edes.

Täällä samanlainen reppana, joka otti itseään niskasta kiinni ja tekee nyt kokoaikaista työtä, sekä samalla opiskelee insinööriksi Amk:ssa.

Onneksi olkoon että sait elämäsi järjestykseen! Sä olet vahva! Yritän ihan aidosti olla onnellinen sun puolesta, koska yritän uskoa siihen että kun osaan iloita muiden puolesta ja olla hyvä ihminen niin onni kääntyisi munkin elämässä vielä. :)

Vierailija
19/58 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitään eläkettä saa, jollet omaa työhistoriaa. Paitsi kansaneläke.

Vierailija
20/58 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa aina nämä "syrjäytyneiden naisten" tarinat, kun he joutuvat aktiivisesti pitämään itsensä sosiaalisten suhteiden ulkopuolella, jotta olisivat "syrjäytyneitä".

Kuule, kyllä nainenkin voi olla niin ruma ettei helpolla seksiä tai rakkautta saa.