Junalipun siirtäminen, miten käytännössä menee?
Jos siis siirrän matkan toiseen päivään ja soitan vr:lle, niin tekevätkö ne muutoksen siinä puhelun aikana vai antavatko jonkin koodin, millä voi itse valita paikan toisesta junasta?
Kommentit (7)
Tekee muutoksen siinä puhelun aikana ja puhelun jälkeen tulee uusi lippu puhelimeen ja/tai sähköpostiin valintasi mukaan. Kysyy paikkavalinnat siinä puhelun aikana.
Vierailija kirjoitti:
Tekee muutoksen siinä puhelun aikana ja puhelun jälkeen tulee uusi lippu puhelimeen ja/tai sähköpostiin valintasi mukaan. Kysyy paikkavalinnat siinä puhelun aikana.
Kiitos. Eli kannattaa pitää vaunukartta auki, että voi valita haluamansa paikan. Missä vaiheessa lisämaksu 5e maksetaan?
Pyytävät korttitiedot siinä puhelun aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee muutoksen siinä puhelun aikana ja puhelun jälkeen tulee uusi lippu puhelimeen ja/tai sähköpostiin valintasi mukaan. Kysyy paikkavalinnat siinä puhelun aikana.
Kiitos. Eli kannattaa pitää vaunukartta auki, että voi valita haluamansa paikan. Missä vaiheessa lisämaksu 5e maksetaan?
Muistaakseni maksoin sen kortilla siinä puhelun aikana, annoin siis kortin tiedot.
Osaako joku kertoa? Kiitos jos viitsit nähdä vaivaa.