Lasten huoneongelma
Oon lapsesta asti haaveillut muutosta edesmenneen isoisoäitini taloon, ja nyt minulla olisi siihen mahdollisuus. Perheeseemme kuuluu mies ja kaksi tytärtä, 5-vuotias ja 2-vuotias. Mummon talo on ihana ja oon haaveillut siellä asumisesta aina <3 Ainut vaan että mietin vähän huonejärjestelyä siellä. Mummon mökissä on yläkerrassa kolme makuukamaria, toisella puolella yksi, ja toisella puolella käytännössä kaksi. Ensin tulee yksi huone josta läpi kulkiessa pääsee perimmäiseen makuuhuoneeseen. Onhan siinä talossa aikanaan asunut isomummoni ja pappani sekä neljä lasta ja silloin yhtä makuuhuonetta ei vielä edes ollut, mutta jotenkin hermostuttaa, että mitenkä sitten, kun tytöt tulevat murkkuikään niin saavatko riittävästi yksityisyyttä? Itse ainakin teininä olisin tullu hulluks jos joku olis menny mun huoneen läpi omaan huoneeseensa. Ollaan koiteltu miettiä että saisko rempattua mitenkään että sais siihen väliin erillisen käytävän mutta senkään rakentaminen ei kävisi mitenkään järkevästi. Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Esikoinen sanoi että ei haittaa vaikka joutuisi kulkea pikkusiskon huoneen kautta omaan huoneeseensa mutta saa nähdä miten toimii sitten kun nuorimmainenkin tulee teini-ikään ja isosisko kuljeskelee tämän huoneessa😂