Miksi ihmiset ovat niin ilkeitä täällä?
Vai johtuuko se siitä että he ovat oikein sivistyneitä tavantallaajia siviilissä ja ihmistenilmoilla, mutta täällä voi päästää itsensä irti! Vittuilla toisille niin paljon kuin sielu sietää, eikä kukaan saa tietää kuka onkaan tuonkaan viestin takana!
Sitäkö se on?
Kommentit (12)
eivät tajua että viesteillään voivat oikeasti loukata jotakuta ja sitä perustellaan sitten sillä että jos tänne kirjoittelet niin pitää kuulema ottaa paska vastaan....
Todella omituista!
Kuvitelkaa jos kaikki jotka täällä kirjoittelevat ilkeästi, puhuisivat niin myös jokapaikassa siviilissäkin!
Eipä tarvitsisi ihmetellä jos ei ole kavereita, sukulaiset eivät pidä yhteyttä jne.
Ap
Kaikki on vain rahan ja viinan perässä juoksevia ahneita sikoja.
Täytyyhän siinä sitten pahaa oloaan johonkin purkaa. Näin minä ajattelen.
Kai se on sitä, että täällä voi sanoa just sen, mitä mieli tekeekin. Irl pitää olla kohtelias, vaikka toinen olisi kuinka pönttö.
Toisaalta olen saanut täältä myös paljon apua/tukea/vinkkejä eli kannattaa vain kehittää paksunahka noille ilkeilijöille. Pieniä ihmisiä ne vaan ovat ja koittavat päteä edes täällä.
Päinvastoin, puolustelen nitä, joille ilkeillään. En minäkään tosiaan voi tajuta, mitä ihmiset saavat siitä, että ovat ilkeitä toisille, vaikkakin vain virtuaalisesti.
Jos on rahaa, ilkeilee, eiku jos ei oo rahaa, niin ilkeilee. Läskit ilkeilee, eiku laihat, eiku lähihoitajat... Kohta mä alan ilkeileen, jos ette nyt lopeta noita tyhmyyksiänne!
palaa arkielämäänsä vähemmän veemäisenä.
Riittää, kun on itsellä huonot fiilikset, niin täällä ne on helppo purkaa muihin.
Itse huomaan ärsyyntyväni välillä, kun joku kommentoi sanomisiani ilkeästi ja vastaan samalla mitalla.
Väittäisin, että se on just sitä :)