ADD-ihmiset: tunnetteko itsenne nuoremmaksi kuin mitä todellisuudessa olette?
Itse on 35-vuotias mutta koen itseni paljon nuoremmaksi ja tulen nuorempien kanssa hyvin juttuun. Olen kenties vähän ”epäkypsä”. Näytän myös nuoremmalta.
Kommentit (24)
Juu! 44-v. ja kysyttiin vielä paperit. Vartaloni ja rintani ovat kuin nuoren tytön, joskus oudoksuttaa itseänikin. En vain vanhene sielultani, enkä ruumiiltani normaalisti. Ihme juttu.
Tämä on kyllä outo juttu. Mikä meidät pitää näin oudon nuorekkaina? Saan aina kuulla tästä samasta asiasta.
Siis mitä? Täällä nuorekas ADD-nainen myös! Mutta luulen, että johtuu näistä: harrastan säännöllistä urheilua ja käyn salilla, kiinnostunut jatkuvasti uudesta, pidän itseni virkeänä, rakastan myös pukeutumista ja ulkonäköön panostamista.
Joo. Add on ja olen keski-ikäinen, mutta luullaan yleensä kymmenen vuotta nuoremmaksi. Ulkonäkö ei selitä tätä, koska ihan olen ikäiseni näköinen. Ihmiset jotka tietävät ikäni esim töissä, puhuvat minulle että olen ”nuori ihminen”. Aivan totaalisesti unohtavat, että en ole kuin muutaman vuoden heitä nuorempi. Yksi päivä kutsuin Kahvipöydässä itseäni keski-ikäiseksi (45v) ja ihmiset alkoivat nauramaan kuin se olisi vitsi. Toisaalta se vaikuttaa myös siihen, ettei Minua oteta Vakavasti.