Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko suhde onnistua vaikkei mies ensisilmäyksellä sytyttänytkään

Vierailija
31.10.2013 |

Tapasin viikonloppuna miehen, joka ei nyt kauheasti alkuun mun silmää tai yleisestikään miellyttänyt. Promillet nousi loppuiltaa /aamua kohti ja mies alkoikin kiinnostaa. ja meillä oli oikein kivaa yhdessä. Nyt ollaan viestitelty ja tarkoitus olisi nähdä. En kunnolla tunne miestä, enkä edes muista hänen ulkonäköään, muistan vaan että hänen kanssaan oli kiva olla. Riittäköhän ne meidän suhteelle vai mitä luulette tulenkohan pettymään pahasti hänet nähdessäni? Onko kellään kokemusta vastaavasta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut en ole enää kännissä ja silti koen että oli kivaa :)

ap

Vierailija
2/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on onnistunut jo 15 vuotta. Mulla meni aikanaan monta kuukautta ennen kuin mies alkoi ulkonäöllisesti vetoamaan muhun. Mutta minä olenkin aika hidas lämpiämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se välittömästi, älä mene edes treffeille. Se todennäköisesti narsisti joka kyttää vain sun rahoja sekä haluaa käyttää sinua seksuaalisien sairaiden tarpeidensa tyydyttämiseen.

Vierailija
4/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se selviä ajan kanssa, jos treffaatte ihan selvin päin. Parempi katsoa kuin jahkailla oman pään sisällä.

Vierailija
5/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on hauska provo.Aivan 15 vuotta tunnettu.Oletko sä mun ex?

Vierailija
6/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nyt ensin tutustua miten teillä henkisesti synkkaa. Juttelette.

Ite oon aina lämmenny tummille miehille mutta kuinka ollakaan, aviomieheni on vaalea perinteinen suomalainen. Mieheni oli kuulemma ensisilmäyksellä rakastunut muhun, mä olin tapaamisessa unohtanut koko hepun ja sitten ku myöhemmin alettiin kirjotella, aloin lämmentä sille miten hauska, huomaavainen ja ystävälline mies on.

Nykyään rakastan häntä ylikaiken ja olisin tehnyt suuren virheen jos olisin tuijotellut tuollaisten "unelma"miesteni perään. Ja hyvin on kaikki kulkenut!

Vierailija
7/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 14:20"]

tää on hauska provo.Aivan 15 vuotta tunnettu.Oletko sä mun ex?

[/quote]

Ei, en ole sun ex. Ja olen siis ollut miehen kanssa yhdessä 15 vuotta, nykyään  naimisissa. Enkä ymmärrä mitä provoa tässä olisi? Minä en muutenkaan ihastu niinkään ulkonäköön, meni vaan aikaa, että opin tuntemaan miehen paremmin, ja kun luonne miellytti sekä tuli korvien välistä tulevaa vetovoimaa, alkoi ulkonäkökin tuntumaan puoleensavetävämmältä.

t. 2

Vierailija
8/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina sulkenut silmäni siltä vastenmieliseltä ulkonäöltä. Joskus siinä onnistuu pitkäänkin, mutta siinä vaiheessa kun alkaa olla riitoja niin alkaa vituttaa suunnattomasti se toisen ulkonäkökin, että miksi mä edes aloin tuon kanssa kun olisi pitänyt uskoa sitä ensivaikutelmaa ja omia tunteitaan.

Vierailija
9/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin voi onnistua!!!!

Vierailija
10/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi todellakin onnistua! Minäkään en aluksi syttynyt nykyisen poikaystäväni ulkonäköön, mutta jatkoin tapailua, koska hänen kanssaan oli hyvä olla, hän sai mut nauramaan. Parin viikon kuluttua olin jo rakastunut täysillä ja pidin häntä uskomattoman komeana. Ja pidän edelleen. Nauru ja hyvä olo eivät ole myöskään kadonneet minnekään, vain vahvistuneet. Nyt takana on siis puolitoista vuotta seurustelua. Anna siis palaa!

Vierailija
11/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustavista vastauksista. Näin mä olen itsekin päätellyt ja menen siis hymyssä suin miestä tapaamaan. Joskushan on käynyt jopa niin päin, että alkuun erittäin ulkonäöllisesti minuun vetoava mies on muuttunut mitättömän näköiseksi kun olen tutustunut, ei olekaan ollut ihan niin mielenkiintoinen enää esim.juttujen tasolta.

. ap

Vierailija
12/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on ystävällinen, käyttäytyy hyvin ja huomaavaisesti niin kannattaa katsoa :) Harva onnistuu tekemään vaikutusta ensimmäisellä tapaamisella (paitsi ehkä ulkonäöllä tai todella hyvillä sosiaalisilla taidoilla) ja kuitenkin kunnolla tutustuminen vie aikaa. Kannattaa ainakin jatkaa tapailua, eihän sitä ole heti pakko sopia seurustelusta?

Itse en ollut mitenkään korviani myöten ihastunut mieheeni kun tavattiin ja meni oikeastaan pari kuukautta ennenkuin huomasin olevani todella rakastunut. Kymmenen vuotta ollaan oltu yhdessä eikä loppua näy :)

Vierailija
13/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja kerro sitten miten kävi!

Vierailija
14/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 14:12"]

Tapasin viikonloppuna miehen, joka ei nyt kauheasti alkuun mun silmää tai yleisestikään miellyttänyt. Promillet nousi loppuiltaa /aamua kohti ja mies alkoikin kiinnostaa. ja meillä oli oikein kivaa yhdessä. Nyt ollaan viestitelty ja tarkoitus olisi nähdä. En kunnolla tunne miestä, enkä edes muista hänen ulkonäköään, muistan vaan että hänen kanssaan oli kiva olla. Riittäköhän ne meidän suhteelle vai mitä luulette tulenkohan pettymään pahasti hänet nähdessäni? Onko kellään kokemusta vastaavasta.

[/quote]

Taisit olla aika humalassa? Kännissä on usein kivaa:) Mutta anna toki mahdollisuus, ethän sä tiedä tuosta miehestä vielä mitään.

Vierailija
15/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun tapaa mielenkiintoisen miehen kannattais samantien alkaa juomaan enää vettä. Saat paljon enemmän toisesta irti ja kännipäissään baarituolikin näyttää hyvälle.

Vierailija
16/17 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Kerronpa nyt teille että tapasin kyseisen miehen viikonloppuna. Ja nyt olen todella ihastunut. Eli vastaus omaan kysymykseeni on VOI :) Ehkäpä jokin johdatti minut tämän miehen luokse vaikka heti ei tosiaan sytyttänyt..ihmettelin kyllä nyt hänet nähtyäni miksi viimeksi ei ollut heti tuntunut siltä, koska nyt tuntui tosi hyvältä. Tsemppiä siis muillekin asiaa miettineille, ei sen tarvitse todellakaan heti kolahtaa..

ap

Vierailija
17/17 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aikoinaan tapasin nykyisen mieheni olimme työkavereita, en kokenut häntä mitenkään erityiseksi ulkonäön, aseman tai sytyttävyyden suhteen. Parhaita ystäviä oltiin pari vuotta ennenkuin aloimme seurustelemaan (uusperhe), pidin miehen älykkyydestä sekä vastuuntuntoisesta ja ystävällisestä luonteesta.

Olimme olleet jo useampia vuosia yhdessä kunnes lopulta tajusin miten paljon rakastin häntä - ei  mitään kipinöivää intohimoa minun puoleltani (miehelle olen suuri rakkaus) mutta tasaisen ihanaa yhdessäoloa ja erinomaista seksiä. Olemme olleet toistemme parhaat kaverit, kumppanit ja rakastavaiset jo lähes 18 vuoden ajan - en voisi toivoa enempää! Mun mielestä voi onnistua mikäli suhteen tärkein tavoite ei ole se "alkuhuuma". Ilman sitäkin selviää hyvin:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän