(GALLUP) 80cm leveä sänky aikuisella (30+) sinkulla, mitä mieltä?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Naiset: ei me haluta mitään yhden yön juttuja harrastavaa panomiestä!
Myös naiset: ööh no se on kyl turn off jos miehellä on sänky joka ei viesti "tuon asunnolleni aamuyöstä kännissä naisia panemaan"
Ei 80 cm kyllä juuri muusta kerrokaan kuin että siellä vain pannaan ei nukuta.
Vierailija kirjoitti:
Vuokrasin asunnon joka oli osittain valmiiksi kalustettu, mukana 80cm sänky. Olen kyllä miettinyt isomman sängyn ostamista, mutta en tiedä mihin saisin tämän 80cm sängyn piiloon (enkä saa hankkiutua siitä eroon).
N26, sinkku
Asuntoon ei kuulu varastoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokrasin asunnon joka oli osittain valmiiksi kalustettu, mukana 80cm sänky. Olen kyllä miettinyt isomman sängyn ostamista, mutta en tiedä mihin saisin tämän 80cm sängyn piiloon (enkä saa hankkiutua siitä eroon).
N26, sinkku
Asuntoon ei kuulu varastoa?
Kuuluu, mutta ei sinne koppiin mitään sänkyä mahdu.
Tähän mennessä 2/3 naisista on pitänyt turn-offina/outona jos miehellä on 80cm levyinen sänky.
Palstamiesten juttujen uskottavuus nousi juuri melkoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tähän mennessä 2/3 naisista on pitänyt turn-offina/outona jos miehellä on 80cm levyinen sänky.
Palstamiesten juttujen uskottavuus nousi juuri melkoisesti.
Turn off ei ole dealbreaker.
Jos se kapea patja olisi vielä futon ja keskellä tyhjää, siistin puhdasta minimalistista asuntoa, menisin polvilleni ja kosisin miestä.
Minä tykästyin aikoinaan Amerikassa niihin 90-100 cm leveisiin "single beds", joten ehdottomasti edes sen levyinen peti oltava aikuisella yksin nukkujallakin nukkumismukavuuden takia. Harmi, että sen levyisiä sänkyjä ei Suomessa juurikaan suosita/eivät ole standardi ja niitä ollut vaikeampi löytää. Nykyisin ehkä enempi tarjontaa noista erikoiskokoisistakin sängyistä kuin 80-luvulla. Syy miksi Suomessa edelleen suositaan kapeita, 80 cm patjoja/lavetteja on varmaan pieni huonekoko.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu asumismuodosta. Minusta tuntuisi aika pöljältä survoa omakotitalossa pienessä sängyssä.
Täysin samaa mieltä! Vierailin taannoin erittäin hyvin toimeentulevan perheen luona (hulppea talo, tilaa on muuten, mutta makkarit yllättävän pieniä ??) ja nukuin tyttären huoneessa hänen poissa ollessaan. Sänky oli surkea 80 cm leveä + yksi normiohut superlonipatja-versio... En tajua. Vähän ehkä olisivat voineet panostaa mukavuuteen sen askeettisen sängyn sijaan - myös tyttären mukavuutta ajatellen :D
Kuka haluaa asua asunnossa, joka täyttyy 120 cm sängystä. Kuulostaa helsinkiläisestä siivouskomerolta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset: ei me haluta mitään yhden yön juttuja harrastavaa panomiestä!
Myös naiset: ööh no se on kyl turn off jos miehellä on sänky joka ei viesti "tuon asunnolleni aamuyöstä kännissä naisia panemaan"
Niin?
Pitäisikö sinun a) katsoa kyselyn tulokset sekä b) ymmärtää, että kaikki saman sukupuolen edustajat eivät ajattele samalla tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa asua asunnossa, joka täyttyy 120 cm sängystä. Kuulostaa helsinkiläisestä siivouskomerolta.
Ei sen tarvi olla 120 cm. Edes vähän leveämpi kuin perus 80 cm eli 90 tai 100 cm ja yksiöön ei muuta kuin se sänky, joka toimii sekä petinä että sohvana ja muut tarvittavat huonekalut.
Hahaa, mulla onkin 90 cm sänky.
M52, sinkku
Olisi se nyt outoa pitää 75 neliön kolmiossa jotain vanhapiika vuodetta. Olen kyllä harkinnut pienentää sängyn kokoa 140cm leveään.
Vastasin, että ihan sama. Oma sänkyni on 160 cm leveä enkä pienempään vaihtaisi, kun tähän on tottunut. Makuuhuone on 15 neliötä ja siellä on vain pari kalustetta sängyn lisäksi. 80 cm sänky tässä tilassa olisi kummallisen pieni, mutta ihmisillä on eri määrä muuta tavaraa ja erikokoiset asunnot.
Minulla.
Säästää tilaa valtavasti makuuhuoneessa, joka on myös työhuoneeni.
Sänky on toki seinänojallinen ja sen voi tarvittaessa levittää.
N26, sinkku