(GALLUP) 80cm leveä sänky aikuisella (30+) sinkulla, mitä mieltä?
Kommentit (36)
Naiset: ei me haluta mitään yhden yön juttuja harrastavaa panomiestä!
Myös naiset: ööh no se on kyl turn off jos miehellä on sänky joka ei viesti "tuon asunnolleni aamuyöstä kännissä naisia panemaan"
Ihan normaali sängyn leveys yhdelle hengelle varsinkin pienessä asunnossa, ei ole turn-off, pihiä tai outoa. t. nainen 50+
Ei minulla ole koskaan 52-vuotisen elämäni aikana ollut tarvetta leveämmälle sängylle.
Vierailija kirjoitti:
Naiset: ei me haluta mitään yhden yön juttuja harrastavaa panomiestä!
Myös naiset: ööh no se on kyl turn off jos miehellä on sänky joka ei viesti "tuon asunnolleni aamuyöstä kännissä naisia panemaan"
Mulla on ainakin leveä sänky ihan mukavuudenhalusta.
T. Nainen
Turn-off, lapsuudenkotoa raahattu sänky, joka olisi pitänyt vaihtaa uuteen 15v sitten. Näillä yleensä kaikki muukin sisustus ikivanhaa perittyä kammotusta, paitsi tietysti viihde-elektroniikka. Ikinä en kotia perustaisi tuollaisen kanssa, jolle koti ei merkitse muuta kuin paikkaa hakata pelejä illasta aamuun.
Yhden yön vietin miehen kanssa, jonka asunnossa oli 100 cm leveä sänky. Toista en enää halunnut. Silmäystäkään en nukkunut eikä syynä todellakaan ollut kiihkeä koko yön jatkunut seksimaraton. Lisätään vielä yhtäkään se että jos asunto on niin pieni että sinne ei mahdu parisänky, siellä ei myöskään millään muulla tavoin ole minkäänlaista yksityisyyttä. Ei kiitos.
Mulla tulee yhden hengen sängyistä aina mieleen ikisinkku-vanhapiikatädit (edellistä sukupolvea), jotka eivät koskaan kuvitelleetkaan ryhtyvänsä parisuhteeseen.
Vähän leveämmän sängyn sinkkuihminen on vähän toiveikkaampi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali sängyn leveys yhdelle hengelle varsinkin pienessä asunnossa, ei ole turn-off, pihiä tai outoa. t. nainen 50+
Siis niin täydellisen samaa mieltä sun kanssa. Koska esimerkiksi pieneen asuntoon on mukava mahduttaa muitakin kalusteita kuin hehtaarin kokoinen sänky:)
N23
Voinko mie vastata vaikka en oo yli kolmekymppinen? :) Mie oon vähän vanhanaikainen tässä jutussa. Miust parisänky ostetaan sit yhdessä, ku muutetaan yhteen. Sen yhteisen leveän sängyn ostaminen yhdessä olisi askel eteenpäin suhteessa. Miust siihen asti pystyy iha hyvin nukkumaan 80 senttiä leveässä sängyssä. Mie en oo ollu sängyssä toisen kanssa, mut kyl miust kaksi pystyy ihan hyvin nukkumaan 80 senttiä leveässä sängyssä. :) M25
Päällekkäin ollessa ei tarvitse leveetä punkkaa.
Minulla on 80 kapea vuode.
N43
Jos asunto on pieni niin pitäisikö sinne tunkea puolet asunnosta peittävän sängyn? Jotkut asuu mielummin pienessä asunnossa hyvällä sijainnilla kuin isossa asunnossa hevonkuusessa.
Mulle riittää ihan hyvin 80cm leveä sänky. En harrasta yhden illan juttuja enkä etsi edes parisuhdetta, vaan viihdyn sinkkuna luultavasti loppuelämäni. Eli ei tarvetta senkään puolesta leveämmälle sängylle.
N34
Mulla on aina ollut 80cm leveä sänky. Viime talvena ostin ekan 120cm leveän, ihan vaan sen takia, että mahdun paremmin koiran ja kissan sekaan.
N46
Vierailija kirjoitti:
Jos asunto on pieni niin pitäisikö sinne tunkea puolet asunnosta peittävän sängyn? Jotkut asuu mielummin pienessä asunnossa hyvällä sijainnilla kuin isossa asunnossa hevonkuusessa.
Mut täähän kertoo hyvin että vastaako toisen ajatusmaailma omaa.
Riippuu asumismuodosta. Minusta tuntuisi aika pöljältä survoa omakotitalossa pienessä sängyssä.
Vaikka nuorena asuin pienissäkin asunnoissa, kyllä mulla oli ihan aina se 160 cm sänky...
En ymmärrä tätä materialistien maailmaa. Ihmisellä pitäisi olla leveä sänky sinun mahdollisen vierailun varalle. Kyllä sopu sijaa antaa ja lattialle voi tehdä leveämmän sängyn. Tää on vähän kuin jenkkien master bedroom, jonka pitää olla ihan hiton iso, omalla kylppärillä jossa kummallekin omat altaat.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä materialistien maailmaa. Ihmisellä pitäisi olla leveä sänky sinun mahdollisen vierailun varalle. Kyllä sopu sijaa antaa ja lattialle voi tehdä leveämmän sängyn. Tää on vähän kuin jenkkien master bedroom, jonka pitää olla ihan hiton iso, omalla kylppärillä jossa kummallekin omat altaat.
Kuten joku jo totesi, eikö se ole vain hyvä että erot tällaisissa arvomaailman asioissa tulevat heti esille. Itse asun maakunnassa omakotitalossa enkä varmaan kaikin tavoin osaa samaistua helsinkiläisen citysinkun elämään. Itse tosin olen ollut jo pitkään parisuhteessa Helsingissä asuvan miehen kanssa. Hänellä oli parisänky jo kun tapasimme. Luojan kiitos :)
Pihi ja outo. t. nainen