Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän tavarat, mikä on ok ja mikä ei?

Avoliittoonko?
12.09.2020 |

2v uutta parisuhdetta nyt takana ja mies on ehdottanut, että muuttaisin hänen luokse.

Asunto on kuitenkin edelleen täynnä exän ja miehen yhteisiä muistoja ja esineitä. Esim. yhteisten lemmikkien kuvia seinällä, matkamuistoja ja koriste-esineitä, kirjoja. Sisustus on exän tekemä ja osa huonekaluista hänen. Kuulemma ihan hyvä ja nätti, eikä aihetta muutoksille.

Oon kyllä kertonut etten ehkä oo vielä valmis muuttaa, kun tiedän etten voisi tehdä muutoksia eikä kodista tulisi meidän näköistä. Mies on tyytynyt tilanteeseen.

Missä teillä menee raja? Vaadinko liikaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla raja menisi siinä, että tuntisinko olevani kotona vai vieraisilla jonkun luona. Jatkuva kylässä olo on rasittavaa, joten pysyisi kotonani.

Vierailija
2/3 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetäänkö siitä että minä en alkaisi mihinkään vakavampaan tyypin kanssa joka ei selvästikään ole päästänyt irti entisestä elämästään. Jatkaa arkea eksän kanssa muistojen muodossa, eikä selvästikään ole muuttumassa. Mihin sun tavarat ja sinä tossa yhtälössä sovitte?

Jos välttämättä haluat itseäsi kiusata niin ainoa mitä kantsii ees harkita on se, että muutatte uuteen yhteiseen asuntoon. Sinne ei sitten tuoda mitään eksästä muistuttavaa eikä muistoesineitä (korkeintaan laatikoissa varastoon). Jos tuohon suostuu niin harkitse, muuten jatka matkaa. Näin kokemuksen syvällä rintaäänellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutin mieheni omistamaan asuntoon. Ei täällä valokuvia ole mutta muuten sisustus on hänen edellisen puolisonsa kädenjälkeä ilmeisesti koriste-esineitä myöten (en usko että mieheni on niitä hankkinut). Hänellä on kuitenkin ollut hyvä maku, joten en ole kokenut tarpeelliseksi muuttaa mitään* mitä ei ole ollut tarve uusia esim. kulumisen vuoksi.

*muuttaa mitään = ehdottaa miehelle, että muutetaan jotain kohtaa sisustuksessa, en tietenkään yksin päätä siitä kuten ei hänkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi