Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vierailija kirjoitti:
Olen kuunnellut Schatzin radio-ohjelmaa vuosikausia ja kyllä hänellä on tunnistettava aksentti. Tätä ei kuulunut esittelyvideon spiikissä.
Esittelyvideoissa on tänä vuonna ääninäyttelijät, kun viime vuonna niistä oli saatu hakkeroitua oikeat äänet esiin.
Onko Susanna Laineen tyypillistä liikkumista kärrynpyörien heittely. En osaa yhtään kuvitella häntä Hertaksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko Susanna Laineen tyypillistä liikkumista kärrynpyörien heittely. En osaa yhtään kuvitella häntä Hertaksi.
Urheilullinen näyttelijä kykenee tuohon helposti. Ei tarkoita että olisi hänen tyypillinen liikkumistapansa. Tuskin on tyypillisesti tuo asu päälläänkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hertta on Sari tai Saara aalto
Ois melkonen antikliimaksi kun taputusten kerta otetaan maski pois sitten kansa on "Kuka toi on?". Juontaja kysyy kuka sinä oikein olet. "Minä olen Sari Aalto, hei".
Näissä on kaikkien tuntemia pönttö!
No mulle Sari Aalto on esillä olleista nimistä niitä harvoja jotka tiedän. Seuraan huonosti mediaa, mutta Sarin muistan Talentista. Nämä on suhteellisia kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Hertta on Miia Nuutila. Perustelut rakkauden lähettiläs Maajussille morsiamessa, roolit eli näytteleminen ja pelannut huipputasolla koripalloa eli palloilu.
Minullekin tuli mieleen vaikken urheilusta tiennytkään, mutta mahtuisiko noin pieneen pukuun?
Tohtorilla ei ole äidinkieli Suomi, huomaa muutamista sanoista laulaessa
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö
Vierailija kirjoitti:
Minusta sillä on ihan selvä Marco Hietalan aksentti. Marco puhuu juuri noin.
Onko schatzi noin liikkuvainen ja taipuisa ja tanssivainen?
Mulle tuli Tohtorista mieleen Sami Minkkinen. Parisuhdebloggaaja, joka siis tohtoroi muiden rakkauselämää mutta ryssi omansa aika mittavasti ja julkisesti joku aika sitten.
Mun mielestä Hiirulainen oli ihan selvä. Meikit, ketjut ja vyöt sekä Pitkä ihana leikki tulivat mainituiksi ja lauluäänihän oli ihan selkeää Maijaa, joka oli koittanut riisua laulusta pahimpia honotusmaneereitaan. Mariakin tuomaristossa vihjaili Maijasta, muttei halunnut suoraan sanoa heti ekassa jaksossa, että ihan selvä tapaus. Hiirulainen oli vähän vanttera, kuten Maijakin on, ei mikään siro.
Missä se schatzh on salannut henkilöytensä?
Tohtori on Roni Back. Katsokaa noita hartioita ja eleitä.
Olisiko Maijasta muka noin selkeät vihjeet, jos hiirulainen olisi Maija? Kun mainittiin heti Maijan biisejä. ja Eikö Maija ole aika laihakin.
Hiirulainen on Maija Vilkkumaa, kuulee äänestä vaikka yrittää häivyttää!
Laiskiainen on Roman Schatz koska saksan sanakirja, alastonkuva ja näytteleminen.
Kukka on Ulla-Maija Peuhu.
Mörkö on Timo Jutila.
Hertta on Miia Nuutila.
Hiirulainen sanoo myös, että en yleensä kommentoi yksityiselämääni. Eikö En kommentoi ole Antti Tuiskun biisi?
Pakrifa kirjoitti:
Tohtori on Roni Back. Katsokaa noita hartioita ja eleitä.
Roni on pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Hiirulainen sanoo myös, että en yleensä kommentoi yksityiselämääni. Eikö En kommentoi ole Antti Tuiskun biisi?
Kaikki poliitikotkin on Antti Tuiskuja kun ne ei kommentoi.
Vierailija kirjoitti:
Hiirulainen on Maija Vilkkumaa, kuulee äänestä vaikka yrittää häivyttää!
Laiskiainen on Roman Schatz koska saksan sanakirja, alastonkuva ja näytteleminen.
Kukka on Ulla-Maija Peuhu.
Mörkö on Timo Jutila.
Hertta on Miia Nuutila.
Korjaan Kukka on siis Maija-Liisa Peuhu!
Mistä ne vihjevideot näkee ilman hybrid tvtä?