Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKKO LEPPILAMPI
Huonoin ja aidoin esitys tänään.
Kukahan ne muut lauloi?
Ihan itse lauloi. Kyllä sen kuuli jo silloin, että on Mikko, mutta ette uskonu.
Vierailija kirjoitti:
Pakkanen on Timo Koivusalo - Maikkarin toinen kasvo!
No siinä on seuraa Roope Salmiselle. Ehkä vihdoin mukana on myös Kirsi Alm-Siira.
Vierailija kirjoitti:
Tää hiirulainen on Sari Havas, uskokaa pois Jarkko Tammisen fanit!
Taidat olla aika fanaattinen Sari Havas-fani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olette niin kovasti pettyneitä, että Pakkanen on Leppilampi? Hän on tarjoillut aivan mielettömiä esityksiä meille ja mielestäni antanut monipuolisemman kuvan itsestään, hän on paljon muutakin kuin juontaja.
Kiitos Mikko, kun osallistuit!
Tämä on kerrottu satoja kertoja tässä ketjussa. Sen kun kahlaat tätä ketjua.
Miksei teitä haittaa samalla tavalla se, että hiirulainen on huijannut olevansa nainen vaikka on mies? Kielihuijaus on ihan kamalaa pettämistä, mutta sukupuolen huijaaminen on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Sami hintsanen olis kova!
Häntä kyllä kaipaan takasin telkkariin!
ihan suoraan sanottuna jos leppis on pakkanen niin se vain vahvistaa käsitystäni hänestä raivostuttavan huomionhakuisena persoonana
Ensi kaudella kannattaakin suoraan veikata pelkkiä maikkarin omia naamoja.
Se tässä keljuttaa, kun vihjaillaan vaikka mitä suuria ja samat kuluneet naamat olivat taas joka maskin alla. Ja ne jotka eivät olleet, ovat sitten ensi kerralla. Surkeaa, halpaa caccaa.
Jos se jymy-yllätys on, että Pakkanen on ollut joka jaksossa eri henkilö. Kaikki kävelee lavalle, kun maski poistetaan... Tiedän, olen toivoton optimisti.
Meni täysin maku tähän ohjelmaan Leppilammen enkkusekoilun takia. Ensi vuonna laitetaan sitten yksi kilpailija puhumaan norjaa, yksi ruotsia, yksi saksaa ja yksi vaikka swahilia niin saadaan haastetta kun ei sitä maikkarin puolesta näköjään muuten kyetä keksimään
Vierailija kirjoitti:
Miten Mikon ääni on muuttunut matkan varrella????
Niinpä, kyllähän sen osa kuuli alusta alkaen oikein. Itse en todellakaan, mutta en nyt sentään kehtaisi väittää, että olisikin ollut joku muu laulamassa. Olin vain huono tunnistaja ja sillä selvä. Perfektionistina on Mikko varmaan käynyt jotain valmennuksia kilpailuun valmistautuessaan. Lisää vain tuota raspilaulua, kiitti!
Ärsyttää, miksi Mikko muka uhriutui tolleen? Onkse se hänen elämä sitten ollutkin ihan traagista, ja kaikki meni, ja nyt päättää nousta tuhkasta kuin feeniks konsanaan? Enough is enough, todella.
Vierailija kirjoitti:
Huoh.. Mikä ongelma joillakin ihmisillä on Mikko Leppilammen suhteen?
Eka kehutaan kuinka hyvä esiintyjä Pakkanen on, mutta heti kun selvästi kuulee äänestä, että se on Leppilampi, niin haukutaan että olipa surkea/kamala esitys.
Ei, en ole mikään Leppilampi fani, mutta minusta Pakkanen on oikeasti ollut hyvin vedetty rooli.
Kasvakaa oikeasti ihmiset aikuiseksi!
Ongelma ainakin minulla on se, että kahdessa viimeisessä kappaleessa kuulin Leppilammen, mutta en ensimmäisissä. en tiedä, miten tuollainen äänen käsittely on mahdollista tai miten Leppilampi on muka oppinut tuollaisen laulutyylin, kun aiemmin ei ole kovin matalalle edes päässyt.
Finaalin ainoa jännittävä juttu oli Pakkasen henkilöllisyys. Se olisi kannattanut paljastaa vasta myöhemmin. Tylsä jakso ja aika lailla lässähdys näin kauden loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Pakkanen lässähti viimeisissä jaksoissa, mutta Tohtori ja Hiirulainen ovat taas parantaneet tahtiaan.
Tuskin oli mikään kova raspilaulaja alkujaankaan. Ääni muokattu studiossa. Meni huijaus liian pitkälle. Mihin tässä enää uskoo 🤦♀️
Mikko Leppilammen huikeat esitykset ovat parasta, mitä ohjelmassa on näiden kahden kauden aikana nähty. Koko hahmon luominen, sen esittäminen, olo lavalla kun muut puhuvat. Eleet, liikehdintä, kaikki, huikeaa! Nostan olematonta hattuani korkealle! Olen niin iloinen nähdessäni Leppilammen täydessä loistossaan.
Ainoa mikä tän vielä voi pelastaa, on se, että hiurulainen on nainen ja tohtori joku muu kuin marko.
Minustakin hiirulainen kuulostaa mieheltä, kuulosti jo viimeksi ja pakkanen kuulostaa Toni Wirtaselta.