Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer Suomi kausi 2 Official

Masked Singer Suomi kausi 2
12.09.2020 |

Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006632922.html

Kommentit (10902)

Vierailija
8821/10902 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pysyn Ville Valossa. Se on tehnyt musiikkia johonkin leffaan, missä Irina näytteli 😅

Vierailija
8822/10902 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, yllättäen kaikki panelistit tiesivät, että se on Krista. 

Cristoffer tiesi ja muut peesasivat. Nää panelistit on oikeasti olleet kujalla, mutta loppua kohden on tietysti helpompaa, kun vihjeitä ja esityksiä on paljon. Tää on kuvattu aikoja sitten, eikä panelistit ole voineet turvautua someen ja arvauksiin siellä.  Moni ei tajua tätä panelistien asemaa, kun itse voivat kaivella netistä kaikessa rauhassa vaikka mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8823/10902 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä nuo kuvat muuten noin nopeesti löytyy arvauksiin..?

Ei ole live! :D Siegfrieds synnytti jo kauan sitten!

Vierailija
8824/10902 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Irina Björklund liittyy Leppilampeen? Tämä taitaa olla yllättävin pari, jotka eivät ole olleet yhdessä missään, vaikka molemmat ovat olleet monissa suomalaisissa elokuvissa ja sarjoissa. 

Molemmat ovat näytelleet ainakin Blackout-elokuvassa. Eli vihje voi olla ihan paikkaansa pitävä, mutta luulen, että Mikko yrittää nyt harhauttaa ihmisiä luulemaan, että kyseessä olisi Franzen.

Tuskin ihmiset luulevat, että kyseessä on Franzen. Ennemminkin tulee mieleen joku yhteinen projekti, missä Irina sekä Pakkanen ovat olleet yhdessä.

Vierailija
8825/10902 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma:

vauramo ei ole levyttänyt

Vierailija
8826/10902 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuli Vauramolla on ainakin jenkkivaimo ja monet vihjeet sopii Pakkaseen.

Vierailija
8827/10902 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva Irina Björklundista oli noin vuodelta 1996-1999, juuri Teatterikoulusta valmistuneena.

Vierailija
8828/10902 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Irina Björklund liittyy Leppilampeen? Tämä taitaa olla yllättävin pari, jotka eivät ole olleet yhdessä missään, vaikka molemmat ovat olleet monissa suomalaisissa elokuvissa ja sarjoissa. 

Molemmat ovat näytelleet ainakin Blackout-elokuvassa. Eli vihje voi olla ihan paikkaansa pitävä, mutta luulen, että Mikko yrittää nyt harhauttaa ihmisiä luulemaan, että kyseessä olisi Franzen.

Eli nytkun tuli vihje, mikä ei millään sovi Leppilampeen, niin sen täytyy sinusta merkitä sitä, että Mikko haluaa harhauttaa meitä? Just. Minä myönsin jo, että olin väärässä; Pakkanen ei ole Persbrandt tai Jyrki69, mutta ei hän myöskään ole Leppilampi.

Kyse oli äärimmäisestä vihjeestä. Ei kai nyt siinä ketään yritetä harhauttaa!!

Vierailija
8829/10902 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyiskö videoita, joissa Clooney laulaa?

Kyllä!

Vierailija
8830/10902 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googletin Samuli Vauramon ja hänhän näyttää aivan Pakkaselta! Sitä en tiedä, miten ääni tai vihjeet sopisivat. Puoliso näyttää olevan jenkki, eli varmaan käyttää arjessa englantia.

ainoa mikä askarruttaa on se alamäki. Tai MM edustus?

MM edustus kommenttia odotettiin jo kuin kuuta nousevaa.:D

Vierailija
8831/10902 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ongelma:

vauramo ei ole levyttänyt

eikä Clooney. Kumpikaan ei näytä myöskään urheilleen mm-tasolla.

Plus tietty se pikkuseikka, että ääni oli tällä kertaa aika kiistaton. En ole iloinen, mutta varma olen tässä vaiheessa.

Vierailija
8832/10902 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ihmiset luulevat, että kyseessä on Franzen. Ennemminkin tulee mieleen joku yhteinen projekti, missä Irina sekä Pakkanen ovat olleet yhdessä.

Miten Irina-vihje meni sanatarkasti?

Vierailija
8833/10902 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tunnustaa, että tämäniltaisen jälkeen olen totaalisti ulalla Pakkasesta. Oma vahva veikkaus oli Jyrki69, mutta ei kyllä ole enää.  Palasin lähtöruutuun, ei ajatuksen ajatusta kuka voisi olla. Huomenna tulee todennäköisesti totaaliyllätys!                           

Vierailija
8834/10902 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nytkun tuli vihje, mikä ei millään sovi Leppilampeen, niin sen täytyy sinusta merkitä sitä, että Mikko haluaa harhauttaa meitä? Just. Minä myönsin jo, että olin väärässä; Pakkanen ei ole Persbrandt tai Jyrki69, mutta ei hän myöskään ole Leppilampi.

No miten niin ei sovi? Juurihan sanoin, että ovat näytelleet yhdessä ainakin Blackoutissa. Eli voi olla vihje näyttelemiseen sitä kautta. Ei siis ole valehtelua. Hän nyt vaan on voinut valita juuri Björklundin kuvan ihan vaan hämmentääkseen pakkaa, koska ihmiset tietysti heti veikkaa Franzenia.

Jos huomenna paljastuu, että Pakkanen ei ole Leppilampi, voin todellakin tulla tänne kertomaan, että olin väärässä. Sitten se on yllätys mullekin. Kaikki nyt vaan viittaa häneen, ja ääni oli tänään jo niin tunnistettava, että on se hän.

Vierailija
8835/10902 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kääntöpisteessä puhutaan enemmän englantia kuin suomea, ja Vauramo on suorittanut elokuvanäyttelemisen jatko-opintoja ulkomailla englanniksi."

Vierailija
8836/10902 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat näytelleet ainakin Blackout-elokuvassa. Eli vihje voi olla ihan paikkaansa pitävä, mutta luulen, että Mikko yrittää nyt harhauttaa ihmisiä luulemaan, että kyseessä olisi Franzen.[/quote]

Tuskin ihmiset luulevat, että kyseessä on Franzen. Ennemminkin tulee mieleen joku yhteinen projekti, missä Irina sekä Pakkanen ovat olleet yhdessä.[/quote]

Miten Irina-vihje meni sanatarkasti?[/quote]

Ei ollu tmitään sanoja, oli valokuva Irina Björklundista,

Vierailija
8837/10902 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuli Vauramo on näköjään kertonut, että joutui Autumn Blood -leffan kuvauksissa hyppäämään ja sen seurauksena "nilkka meni ympäri" (Pakkanen oli telonut nilkkansa). Tämä leffa näköjään sijoittuu Kalliovuorille - Columbia-joki taas alkaa jostakin Kalliovuorten läheltä (Pakkanen puhui vihjeessä Columbia-joesta).

Vierailija
8838/10902 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se edelleen on Leppilampi XD

Vierailija
8839/10902 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkanen on ollut jossain elokuvassa Irinan roolihahmon rakkaus.

Vierailija
8840/10902 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Pakkanen Eicca Toppinen... Toppinen ja Irinan mies ovat hyviä kavereita jo vuosia. Ei, Pakkanen on tämän hetken kuumin musikaalitähti Lauri Mikkola, ellei sittenkin Ridge itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä