Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vierailija kirjoitti:
Huvittavia ne käsikirjoitetut arvaukset Li Andersson ja Pekonen. Luuleeko joku et ministeri lähtis tommoseen mukaan?
Heheh, niinpä!
Mä en meinannu tunnistaa Hintikkaa kun sitä kuvattion niin kaukaa. Ihmettelin vaan et miks noi kaikki on ihan jäässä ja kuka toi nyt on, näyttäkää naama!
Vierailija kirjoitti:
Minusta viikinki vaikutti stan saanilalta
Stan Saanila on nykyään tosi tosi tukeva. Painaa varmaan liki 200 kg ja pituuttakin taitaa olla pari metrii.
Geggonen kuulostaa just eikä melkeen Joonas Nordmanilta, mutta kai sen on pakko Kari Kanala olla kun vihjeet täsmää niin hyvin. En vaan ikinä olis osannu kuvitella että siitä lähtee tollainen ääni, nään vaan mielessäni Nordmanin naaman kun kuuntelen tota esitystä :D
Ööö, oliko vähän käsikirjoitettuu ku juontajan vaimo "yllätti" miehensä osallistumalla kisaan?Onneks tippu ekana ettei tarvinnu viikko kaupalla huijata äijää 🤔
Viikinki - Märkä Simo
Kukka - Ulla Taalasmaa
Gekkonen - Kari Kanala
Pakkanen - ?
Taikahattu - ?
Viikinki on Jetro. Turkulaisena myyntitykkinä ruotsi sujuu jotenkuten.
Pakkanen voisi olla  ehkä sabatonin joakim broden!! Kyllä se on kaukaa haettu mutta... tai tomi Putaansuu.
Joo  vedän yllärin: jone Nikula.
Pakko mun kommentoida kun tänään viimein näin jakson. Ja Googlailemalla huomasin että ei ainakaan ihan kauheasti ole kukaan veikkailut Pakkasta. Mulla on erittäin vahva fiilis että Pakkanen olisi William Shatner. Joo, ois aivan älyttömän iso nimi Suomen Masked Singeriin, mutta ääni, näyttävyys ja ainakin ensimmäisen laulujakson vihjeet täsmäävät (kanadalainen, ei romahtanut aika pahasti viihdemaailman huipulta, vaikka kaikki edelleen nimen tunnistaakin...)
Jätän tän vaan tähän. Jokainen saa itse arvioida osuiko kuinka hyvin.
Kukka selkeä Ulla Taalasmaa ja Viikingin äänestä kuulin ihan Stan Saanilan, vaikka ei kyllä taida koko ja varsinkaan pituus ihan mahtua Viikingin asuun.
Toista settiä hahmoja odotellessa...
Pakkanen on musta kyllä Ronn Moss eli Kaunareiden Ridge Forrester.
Viikinki on joku äiä joka ei osaa laulaa. En kyllä yhtään keksi kuka se vois olla. Joku Vesa Keskinen!?
Täytyy katsoa keitä vieraita ja juontajia on ollut Maria Veitolan yökylässä, Kokkisodassa, aanu tv:ssä, Possessa, TTK:ssa ja muissa maikkarin ohjelmissa. Niistä löytyy taatusti joku maskin takana.
Vierailija kirjoitti:
Taikahattu ei myöskään ole laulaja.
Mä aattelin,että se on Eva Wahlström.
Miks useampi Salkkari-näyttelijä mukana? Niin tunnistettavat äänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taikahattu ei myöskään ole laulaja.
Mä aattelin,että se on Eva Wahlström.
Hmm. Varteenotettava teoria, mutta laittaako se kynsiään?
Huvittavia ne käsikirjoitetut arvaukset Li Andersson ja Pekonen. Luuleeko joku et ministeri lähtis tommoseen mukaan?