Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Varmatieto kirjoitti:
Pakkanen on Jussi69
Ei ku Jyrki. Tai Tomi Putaansuu.
Pakkanen on Mikko Leppilampi. Asui perheensä kanssa Amerikassa ja yritti lyödä läpi Hollywoodissa. Ei kuitenkaan onnistunut, rahat loppuivat ja palasivat takaisin Suomeen.
Kaikki Hintikan kommentitkin viittaavat, ettei hänen ollut tarkoitus jatkaa pöllönä pidempään. Oli varmaan sovittu, että putoaa ensin. Vahvistaa entisestään epäilyjä edelleen kaikkia näitä "äänestyksiä" kohtaan.
Paskoja laulajia kaikki tänä vuonna.
Vaikka koko ohjelma olisikin käsikirjoitettu ja äänestykset päätetty etukäteen niin eihän tässä kuitenkaan olla katsojia rahastamassa kun ohjelma on nauhoitettu, eikä mitään maksullisia äänestyksiä ole. Asia on ihan eri mm. BB:n kohdalla.
Taikahattu= Elli Haloo tai Paula Vesala
Gekkonen= Pete Lattu
Kukka = Maija-Liisa Peuhu
Pakkanen = Mikko Leppilampi
Viikinki = jääkiekkoilija Hannes Hyvönen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geggonen on Kalle Lahtelan näyttelijä ja vihjeet liittyvät nimenomaan näyttelijän näyttelemään hahmoon. Kallen isä on kauppias ja Kallella on ollut paljon epäonnea rakkaudessa ja aikoinaan muutti kauas. Paljon oli vihreää, näyttelijä on Vihreiden kaupunginvaltuutettu ja paikasta vihjeessä tuli mieleen Porvoo.
Siis Kalle Laitelan näyttelijä Pete Lattu.
Mun mielestä kans ääni oli ihan Peten eli Kallen😅
Geggonen on aivan varmasti Kalle Laitela eli Pete Lattu. Vihjeet liittyivät Kalleen, evät näyttelijään itseensä. Jos Geggnen nyt on tämä niin tulevissa vihjeissä näkyy sitten varmaan sateenkaari ja viinapullo, siis lisävihjeinä liittyen nimenomaan Kalleen.
Vierailija kirjoitti:
”Oheissarjassa seurataan sarjasta tuttujen hahmojen vaihtoehtoista todellisuutta nimenomaan Maija-Liisa Peuhun näyttelemän Taalasmaan kristallipallosta.
– Siinä on se hauska puoli minun kohdallani, että saan esittää sellaista hahmoa, joka on niin kaukana normaali Ullasta kuin mahdollista. On siinä mukana tämä normaali Ullakin, joten saan näytellä kahdenlaista sorttia, Peuhu paljastaa.
Jotain Peuhun hahmosta tai hahmoista tiedetään jo. Ainakin tiedotteen perusteella vaikuttaa siltä, että Ulla Taalasmaa vaihtaa talonmiehen rouvan roolin hienostorouva Dahlia Mustavaaran (Inkeri Mertanen) rooliin.”
Daaliahan (Dahlia) on kukkalajike. Jos Ulla on tuosta roolinimestä saanut inspiraation tuohon kukka-asuunkin. 🤔
Eikö muka vois olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christoffer vaikutti ihan hyvältä tuomarilta, ei valittamista 👍
Kyllä, piristävä lisä tuomaristoon. Minua alkaa Maria Veitola kyllästyttää ja hänen "minä tiedän, minä tiedän, kuka tämä on" mantransa.
Todellakin! Huvitti, kun tämä narsisti totesi jostain esiintyjästä "tämähän on kuin minä, puhuttu ja pelätty". Pelätty. Pitäiskö itkeä vai nauraa, säälittävähän tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Pakkanen on Mikko Leppilampi. Asui perheensä kanssa Amerikassa ja yritti lyödä läpi Hollywoodissa. Ei kuitenkaan onnistunut, rahat loppuivat ja palasivat takaisin Suomeen.
Pakkanen on pitkä mies, selkeästi Uusivuorta pidempi. Leppilampi on kolme senttiä lyhyempi kuin Uusivuori, eikä näyttänyt siltä, että Pakkanen kävelisi korkokengillä.
Pakkanen on tod. joku oikeasti ulkolaistaustainen kuten Pandora viimeksi. Joku Suomi-yhteys löytyy.
Vielä on vaikea sanoa hahmoista mitään varmaa, yhtään en osaa arvata. Sen huomasin kommentoijista, että moni ei tajua ottaa huomioon fyysistä kokoa. Ile ei ole lyhyt, mutta ei nyt vaikka kaksimetrinen Stan Saanila näytä häntä pienemmältä. Ei myöskään 180-senttinen Miitta Sorvali voi ylettyä Ileä vain kainaloon. Myös nämä jääkiekkoilija-arvaukset on ihan tyhmiä.
Jenni Kokanderista olisin halunnut päästä eroon, Veitola ei mua häiritse mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Varmatieto kirjoitti:
Pakkanen on Jussi69
Ei ku Jyrki. Tai Tomi Putaansuu.
Paitsi että Jyrki69 ei osaa laulaa.
Tu mitä schaissea tää ohjelma on.
En pidä Jonas nordmanista enkä kanasesta. Ei vaikuta aidoilta, anteeksi.
Viikinki on Petri Nygård. Näin Petriä loppukesällä baarissa ja hän lipsautti olevansa mukana tässä ohjelmassa.
Janne Kataja näytti komealta eilisessä jaksossa. Hyvä että oli päässyt eroon siitä violetista pelletakista joka sillä oli koko viime kauden.
Kukka on varmasti Kiti Kokkonen