Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuonna 2018 influenssa 700 kuolin­todistuksella Suomessa kuka muistaa rajojen sulkemiset?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2018 riitti ilmastopelko aseeksi.

Vierailija
2/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viitsi laittaa nyt asioita mittasuhteisiin kun hysteria on hauskempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssaan on rokote, jonka voi halutessaan ottaa ja säästyä tai saada vain lievän taudin. Koronaa ei voi itse valita tai olla sairastumatta.

Tässä pari eroa taudeille.

Vierailija
4/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Influenssaan on rokote, jonka voi halutessaan ottaa ja säästyä tai saada vain lievän taudin. Koronaa ei voi itse valita tai olla sairastumatta.

Niin mieti. Influenssaan on rokote ja silti kuolee noin paljon. Lisäksi influenssa on vanha tuttu ja siihen on rutinoituneet hoitokäytännöt. Mutta korona johon ei ole rokotetta ja hoitoakin vasta opetellaan ja tautia kartoitetaan, niin se ei tuota kuin puolet ruumiita ja niistäkin 2/3 yli 80 vuotiaita. 

Vierailija
5/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

65 vuotta täyttäneistä puolet eli 50 prosenttia otti influenssarokotteen.

Silti 700 päätyi multiin.

Silti rajoja ei suljettu.

Vierailija
6/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku juttu.

1939 turisteja yritti tulla idän puolelta.. Ilman passia.

Niistä 20 000 sijoitettiin pitkin rajaa...kahden metrin syvyyteen

Vierailija
7/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote ei anna täyttä suojaa. 

Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen eli THL:n uusimmasta rokotekatsauksesta selviää, että yli 65-vuotiailla influenssarokotteen suojateho A-virusta vastaan on ollut 14 prosenttia ja B-virusta vastaan 37 prosenttia.

(THL 2018)

Vierailija
8/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomikin antaa paremman suojan kuin rokote.

Vierailija
9/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

65 vuotta täyttäneistä puolet eli 50 prosenttia otti influenssarokotteen.

Silti 700 päätyi multiin.

Silti rajoja ei suljettu.

Niinpä ja riskiryhmäläiset ottaa rokotteen myös, ei vain vanhukset. Meillä ei ole riskiryhmäläisiä työikäisiäkään menehtynyt kuin kourallinen.

Vierailija
10/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ala pilaamaan hyvin alkanutta koronakauhua. Neurootikotkin voivat ymmärtää, kuinka absurdi tämä tilanne on.

Vierailija
11/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ala pilaamaan hyvin alkanutta koronakauhua. Neurootikotkin voivat ymmärtää, kuinka absurdi tämä tilanne on.

Kuinka moni kuolee rajojen sulkemisten sivuvaikutuksiin, konkursseihin, työttömyyteen, eroihin, perheväkivaltaan, ryöstöihiin:. Veikkaan että itsemurhan tekee 20 henkilöä, viinaan kuolee 10 miestä enemmän, huumeisiin 10 nuorta, 5 lasta tapetaan, 10 vaimoa tapetaan, 1000 hakataan, 100 vanhusta kuolee eristyksiin, ... Jokatapauksessa useampi sata suomalaista tulee kuolemaan enemmän hallituksen toimien seurauksena. Todennäköisesti hallitus tappaa enemmän kuin Korona virus.

Vierailija
12/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni kuolee rajojen sulkemisten sivuvaikutuksiin, konkursseihin, työttömyyteen, eroihin, perheväkivaltaan, ryöstöihiin:. Veikkaan että itsemurhan tekee 20 henkilöä, viinaan kuolee 10 miestä enemmän, huumeisiin 10 nuorta, 5 lasta tapetaan, 10 vaimoa tapetaan, 1000 hakataan, 100 vanhusta kuolee eristyksiin, ... Jokatapauksessa useampi sata suomalaista tulee kuolemaan enemmän hallituksen toimien seurauksena. Todennäköisesti hallitus tappaa enemmän kuin Korona virus.

Itsemurhakuolleisuus nousi jo keväällä huomattavasti vuoden takaisesta. Siitä oli uutisissa.

Vierailija
13/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotteen tehon vaatimus on 50%, eikä se usein ylitä 70%. Influenssaviruksiakin on useita aina kierrossa ja vaikka otat rokotteen, niin saatat sairastaa useamman vuoden sisällä.

Vierailija
14/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotteen tehon vaatimus on 50%, eikä se usein ylitä 70%. Influenssaviruksiakin on useita aina kierrossa ja vaikka otat rokotteen, niin saatat sairastaa useamman vuoden sisällä.

Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen eli THL:n uusimmasta rokotekatsauksesta selviää, että yli 65-vuotiailla influenssarokotteen suojateho A-virusta vastaan on ollut 14 prosenttia ja B-virusta vastaan 37 prosenttia.

(THL 2018)

Vierailija
15/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(THL 2018)

Jos korona rokotteen teho on yhtä surkea niin vaikka rokote tulisi jouduttaisiin rajat silti pitämään kiinni.

Vierailija
16/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(THL 2018)

Jos korona rokotteen teho on yhtä surkea niin vaikka rokote tulisi jouduttaisiin rajat silti pitämään kiinni.

Ja mummot ja riskiryhmäläiset eristyksissä ... vuosikausia.

Vierailija
17/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kumpaakaan. Koronaa enkä influenssaa.

Vierailija
18/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sairastin koronan keväällä ja A-viruksen 90-luvulla.

Noista A-virus oli paljon paljon rankempi. Painoa lähti yli 10 kiloa vaikka olin langanlaiha. MIeluummin otan koronan kuin A-viruksen uudestaan.

Vierailija
19/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sairastin koronan keväällä ja A-viruksen 90-luvulla.

Noista A-virus oli paljon paljon rankempi. Painoa lähti yli 10 kiloa vaikka olin langanlaiha. MIeluummin otan koronan kuin A-viruksen uudestaan.

Kelpaisko B-viruksen influenssa?

Vierailija
20/20 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli silloinkin olisi tajuttu sulkea olisi kuolemia tapahtunut vähemmän. Myös etäisyyden pitäminen ja käsienpesu olisi vähentänyt kuolemia myös tuolloin.