Kuinka paljon olet vapaa-ajalla tekemisissä työkavereidesi kanssa?
Kommentit (44)
Olen myyjä. Viestitellään välillä whatsapissa työasioista. Vaihtelee paljon, onko jotain asiaa, nyt ei esimerkiksi ole pariin viikkoon ollut mitään.
Joskus harvoin viestitellään yhden työkaverin kanssa, jonka kanssa jutellaan henkilökohtaisistakin asioista välillä.
Vierailija kirjoitti:
En ilmeisesti ole sellainen johon halutaan pitää yhteyttä vapaa-aikana, kyllähän ne muut siellä keskenään vähintään viestittelee vapaalla. Minua ei ole kysytty mihinkään watsuppiryhmiin eikä numeroani ole kukaan tiedustellut, ei ole tullut työkavereilta kaveripyyntöjä facessa.
Oletko itse tiedustellut ja laittanut kaveripyyntöjä?
En ole koskaan ollut. Kuin jokin näkymätön seinä olisi minun ja muiden välillä, vaikka ihan hyvät välit on työkavereiden kanssa ollut. Yhden ystävän olen saanut 10v palkkatyöhistoriani aikana, joka hänkin on aika erakko ja iän myötä tuntuu erakoituvan entisestään.
Nykyään olen yksityinen elinkeinonharjoittaja, ja ei siis ole työkavereita ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ilmeisesti ole sellainen johon halutaan pitää yhteyttä vapaa-aikana, kyllähän ne muut siellä keskenään vähintään viestittelee vapaalla. Minua ei ole kysytty mihinkään watsuppiryhmiin eikä numeroani ole kukaan tiedustellut, ei ole tullut työkavereilta kaveripyyntöjä facessa.
Olen. Mutta en saa mitään sellaista kaverillista vastakaikua vaikka olen jakanut hauskoja juttuja välillä, korkeintaan silloin jos tarvitaan kyytiä töihin yms. Miksi minä muutenkin olen aina se, jonka joutuu tervehtiä ja tehdä kaikki ensin? Kaipa olen jotenkin universaalisti vastenmielinen.
Työpaikkamme on sellainen, ettei kävisi mielessänikään moinen.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikallamme on niin paha ja sairas ilmapiiri, että enpä juuri ole vapaalla tekemisissä heidän kanssaan.
Sinä olet yksi niistä pahoista ja sairasta ilmapiiriä pitävistä henkilöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Mutta en saa mitään sellaista kaverillista vastakaikua vaikka olen jakanut hauskoja juttuja välillä, korkeintaan silloin jos tarvitaan kyytiä töihin yms. Miksi minä muutenkin olen aina se, jonka joutuu tervehtiä ja tehdä kaikki ensin? Kaipa olen jotenkin universaalisti vastenmielinen.
Niin varmaan olet. Ymmärrän työkavereitasi hyvin.
Työkaverit ja työasiat eivät kuulu vapaa-aikaan. Meillä on ihan mukava työporukka, mutta yhteyttä vapaa-ajalla ei pidetä. Ei meillä mitään kahvihuonejaarittelujakaan ole. Jokainen syö ja juo omaan tahtiinsa.
Uskovainen yli 60-vuotias mies ja hänen n. 25-vuotias sukulaispoikansa. Tässä työkaverini. Joskus saatan vahingossa nähdä vaikkapa kaupassa, sen verran. En yhtään enempää. Olen tyytyväinen tähän tilanteeseen, ettei edes tarvitse.
Meillä on töissä suht hyvä ilmapiiri mutta porukka karkaa kilpaa kotiin päivän päätteeksi. Ei siis paljon vapaa-ajan vietosta puhuta ja jutella
Itselläni on sellainen tilanne, että vapaa-ajalla saatuja kavereita on samoissa töissä. Toki heidän kanssaan ollaan tekemisissä sekä työn että vapaan merkeissä.
Muutaman kanssa olen tekemisissä usein, koska heistä on tullut ystäviäni. Sitten pari joiden kanssa laitellaan jotain hauskoja videoita tms. vapaalla. Loppujen kanssa en ole vapaalla tekemisissä
Meillä on tosi kiva työporukka. Pari tyyppiä on ihan ystäviäni, heidän kanssa olen yhteyksissä käytännössä päivittäin ja vietetään vapaa-aikaa yhdessä kerran-pari viikossa. Muutamia on, joiden kanssa viestitellään epäsäännöllisesti ja nähdään silloin tällöin.
Meillä on joku 40 henkeä töissä ja tulee mieleen vain 3 tyyppiä, kenen kanssa en haluaisi viettää aikaa. Näistä yhden kanssa meillä on ihan erilainen ajatusmaailma, toinen on tosi raskas yliajattelija-tyyppi ja se kolmas on aiemmin käyttäytynyt ikävästi muita kohtaan töissä, enkä arvosta häntä tippaakaan, enkä halua viettää aikaa sellaisen ihmisen kanssa.
Yhden työkaverin kanssa viestitellään vapaalla, mutta ei tavata.
Pari kertaa vuodessa voisin lähteä mielelläni istumaan iltaa isommalla työporukalla. Muutoin en näe mitään järkevää syytä ystävystyä kenenkään kanssa kun mitään yhteistä ei vaan kertakaikkisesti ole. Yksi ainoa samantyylinen ja myös samalla aaltopituudella oleva oli, mutta väärä sukupuoli, 14 vuotta vanhempi ja itse asiassa hän otti vko sitten loparit. Sen on elämä opettanut, että väkisin ei kannata alkaa hengaamaan liian erilaisten ihmisten kanssa, siitä ei jää kuin paha mieli.
Töissä tapaan työkavereita ja vapaa-aikana muita kavereita. Toimii loistavasti.
En yhdenkään, niille ei kuulu minun oikea elämä
Sihteerini kanssa tulee käytyä illallisella ja kylpyläviikonloppuja vietettyä.