Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kansalaiset. Tulevasta talvesta ja koronasta selviytyvät vain sisukkaimmat ja tarkkavaisimmat

Vierailija
12.09.2020 |

Marraskuun alusta matkustaminen EU ja Schengen alueelta vapautuu. Matkailla voi jos on koronatesti tehtynä ja näyttää puhdasta.

Voidaan varautua koronan leviämiseen. Meidät pelastaa vain kunkin oma suojautuminen,koronan heikentyminen tai rokote.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päästä edes talveen saakka. Kahden viikon päästä me kuollaan kaikki.

Vierailija
2/24 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko sinä tarkkavainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja me loput sitten kuollaan.

Vierailija
4/24 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa ajatellakin että joku itsekäs lomailija voi kotiin palaamisen jälkeen istua viereeni bussissa tai seistä kassajonossa takanani. Heille pitäisi laittaa valvottu pakkokaranteeni ilman mitään poikkeuksia, ja he saisivat itse myös maksaa kustannukset.

Vierailija
5/24 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karanteeniin joutuminen on oikeasti todella iso riesa, siksi kaikki muita altistavat ja tartuttavat minäminämatkailijat pitäisi laittaa kuriin. Ei ole ok, että yksi idiootti voi toiminnallaan aiheuttaa karanteenin jopa sadoille ihmisille.

Vierailija
6/24 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko sinä tarkkavainen?

Sinun pitäisi kiinnittää huomioita aivan eri asioihin.

ap

Vierailija
7/24 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysykää pienis ympyröis, käykää metsässä, syökää vitamiineja, muistakaa nesteytys.

Älkää matkustako ulkomaille, ellei ole aivan pakko.

Vierailija
8/24 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottaa ajatellakin että joku itsekäs lomailija voi kotiin palaamisen jälkeen istua viereeni bussissa tai seistä kassajonossa takanani. Heille pitäisi laittaa valvottu pakkokaranteeni ilman mitään poikkeuksia, ja he saisivat itse myös maksaa kustannukset.

Hanki kunnon naamari. Semmoinen jonka läpion helppo hengittää ja joka suojaa sinua. Maksaa muutaman kympin ja vielä löytyy kauppojen hyllyltä.

Vierailija
9/24 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahahahaha. Olen kuolematon.

Vierailija
10/24 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene kassajonoon kaksi kertaa kuussa tai kotiinkuljetus.

Älä mene bussilla ilman kunnon suojavarustusta.

Vierailija
11/24 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysykää pienis ympyröis, käykää metsässä, syökää vitamiineja, muistakaa nesteytys.

Älkää matkustako ulkomaille, ellei ole aivan pakko.

Vain täydellinen typerys varaa itselleen hupilentoja tässä vaiheessa. Suomi ei menetä mitään vaikka lähtevätkin, eivätkä palaisi.

Vierailija
12/24 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala neuroottiseksi koronapelkuriksi.

Heikkenee se virus. Rokotetta ei tule lähiaikoina. Korona on aika mitätön sairaus. Virtsatietulehduksiin kuolee enemmän vanhuksia.

Rajat auki ja elämä ennalleen!

Vierailija
13/24 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi saan edelleen olla etätöissä ainakin vuoden loppuun. Meillä ei varmasti palata toimistolle vasta kuin vihoviimeisten joukossa. Mies on lomautettuna. Ruoat voi tilata oven taakse.

Toki riskejä vielä on, kun lapsi käy koulussa ja harrastuksessa. Mutta kyllä ne riskit on paljon pienemmät kuin sillon, jos kulkisimme kaikki kolme tavalliseen tapaan töihin ja muualle.

Vierailija
14/24 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karanteeniin joutuminen on oikeasti todella iso riesa, siksi kaikki muita altistavat ja tartuttavat minäminämatkailijat pitäisi laittaa kuriin. Ei ole ok, että yksi idiootti voi toiminnallaan aiheuttaa karanteenin jopa sadoille ihmisille.

?

Mitä se sinua haittaa koska kai olet jo karanteenimaisissa oloissa? Ajattelitko että Suomi on koronan suhteen joku lintukoto, jossa kellitään koronavapaasti keskenämme? Jos niin olet ollut ihan väärässä. Korona on ollut Suomessa koko ajan. Koko kesän.

Vierailija
15/24 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki kunnon naamari. Semmoinen jonka läpion helppo hengittää ja joka suojaa sinua. Maksaa muutaman kympin ja vielä löytyy kauppojen hyllyltä.

Se suojaisi kyllä koronalta, mutta ei karanteenilta. Kaikki altistuneet joutuvat karanteeniin vaikka olisi ollut millainen suojanaamari päässä tahansa, joten ihmisten pitäisi nyt ymmärtää pysyä maassa ja olla altistamatta muita.

Vierailija
16/24 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

YlE:llä hyvä tilasto.

Paras näkemäni. Pistää ajattelemaan. 

https://yle.fi/uutiset/3-11516123

ap

Vierailija
17/24 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on massiivinen psykologinen operaatio ja suurin osa teistä tänne kirjoittavista olette sen operaation myötä aivopestyjä ja peloteltuja uhreja.

Vierailija
18/24 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene kassajonoon kaksi kertaa kuussa tai kotiinkuljetus.

Älä mene bussilla ilman kunnon suojavarustusta.

Mikä suojavarustus? Veikkaan että näillä palkoilla käy liian kalliiksi ihan sama mitä vastaat.

Vierailija
19/24 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustellut ja liikkunut ympäri Suomea pitkin kesää. Ei ole korona tarttunut, enkä usko että tartukkaan, sen verran vahvaa tekoa olen ollut tähän asti. En pelkää yhtään koko koronaa, eikä se minua estä liikkumasta, saati että pitäisin kasvomaskia. Aion jatkaa näin hamaan loppuun asti. Ilmoitan tänne jos saan tartunnan, mitä en ole saanut yrittämisestäni huolimatta, korona vilkku on.

Vierailija
20/24 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tulevassa talvessa ahdistaa enemmän se kuukausia jatkuva kylmyys ja pimeys, ei korona. Jos jotenkin siitä synkkyydestä taas selviän, pidän itseäni sisukkaana. Vähät koronasta.