Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla useammat rintaliiveihin matchaavat alushousut?

Vierailija
12.09.2020 |

Vai vain yksi setti? Eli vaihdatko liivit joka päivä, niin kuin alushousutkin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainoitakaan. Rintsikat on jo sen verran kalliita. Enkä halua käyttää mun mielestä epämukavia pitsivirityksiä. Vääränmallisiakin yleensä ovat. Käytän vain yhtä tiettyä mallia/merkkiä alkkareita.

Vierailija
2/8 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pitää "eriparisia". Käytännöllistä myös, koska pöksyjä vaihdetaan useammin ja materiaali on yleensä erilaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eriparisia vain on. Joitakin alkkareita on useammat samanlaiset, mutteivat ne ole samaa settiä rintsikoitten kanssa. 

Vierailija
4/8 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja en.

Vierailija
5/8 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehkä pari settiä, joita tulee käytettyä TODELLA harvoin settinä. Muuten sitten aina eri paria, ei kiinosta minua eikä aviopuolisoakaan, kunhan olisi puhtaat ja mukavat alusvaatteet päällä, sama se sitten mitä väriä ovat jos eivät läpi näy.

Vierailija
6/8 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lukuisia Sloggin rintaliivejä ja ne ovat samaa settiä kuin alushousut, mutta muut rintaliivit hankin muualta. Liivit nakkaan pesuun noin yhden päivän jälkeen, mutta tietenkään en lähde esimerkiksi lenkille missään teepaitaliiveissä, joten liivit saattavat olla päällä vain muutamia tunteja. Pikkuhousut vaihdan joka päivä.

Vierailija
7/8 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina kahdet alkkarit liiviä kohden.

Vierailija
8/8 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, koska milloinkaan ei ole kivannäköisten ja istuvien liivien alushousut olleet myös kivoja ja istuvia ja toisinpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän