Söin eilen niin paljon (ruokaa, karkkia ja sipsejä) että ”ihon alle” sattuu
Annoin kiireisenä päivänä nälän huomaamattani kasvaa niin suureksi ja verensokerin laskea niin alas, että söin itseni totaaliseen ähkyyn. Tyhjensin miehen salaisen herkkukaapin ja ennen sitä syömäni ruoka-annos oli massiivinen.
Tämä on tapahtunut minulle ennenkin, ja jos jotenkin yritän kuvailla, niin ”ihon alle sattuu”. Ikään kuin en mahtuisi nahkoihini. Tämä kipu on keskivartaloalueella.
Tietääkö joku, mistä puhun? Tämä voi tulla myös ilman sipsiä ja karkkia, jos vain tulee syötyä poikkeuksellisen paljon ruokaa vaikkapa ravintolassa.
Mistä tämä kivulias tunne johtuu? Tuntuu siis kuin solutkin olisivat turvoksissa ja niiden paisuminen aiheuttaa epämukavuutta ihon alapuolella, kuitenkin pinnan tuntumassa.
Tuttua?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Se on kertynyttä nestettä joka siellä kiristää.
Niin varmasti, tosiaan.
Auttaako nyt runsas vedenjuonti? Liikunta, vaikkapa kävelylenkki?
Tänään sattuu ihan poikkeuksellisen paljon!
Ap
Mulla tulee alkoholista tuota. Kaikki on pitänyt hulluna kun sanon et ihoon koskee :D
Nesteen kertymistä.
Paljon vettä ja vihanneksia, kevyttä liikuntaa eli juurikin kävely on oikein hyvä, vältä suolaa.
Voit googlata nestettä poistavia yrttejä ja kasveja.
Mä vedän aina kurkkua ja persiljaa smoothien muodossa.
Mulle tulee inhottava turvotus jos syön illalla sekaisin suolaista ja makeaa. Naama on aamulla kuin topattu. Iho ei mulla satu. Turvotus Iähtee tosiaan vettä juomalla ja liikkumalla.
Mä join eilenillalla 2 pientä tölkkiä olutta ja söin pari kourallista sipsejä. Olo oli yöllä herätessä kuin pahemmankin kännäyksen jälkeen. Ei se vanheneva kroppa enää siedä tuollaista.
On tuttua, mässäilyn jälkeen iho tulee kosketusaraksi oikeastaan kaikkialta.
Se on kertynyttä nestettä joka siellä kiristää.