Naiset ja NFL?
Olin eilen illalla treffeillä naisen kanssa, joka ei voinut tulla yöksi luokseni sen takia, että yöllä pitää kuulemma katso jalkapalloa. Onko tämä yleistäkin, että naiset katsoo tätä lajia, jolla ei ole mielestäni jalkapallon kanssa mitään tekemistä?
M31
Kommentit (6)
Ei voi noin geneerisesti aattella. Minä oon uutta kautta ootellu jo kauan alkavaksi. Kyllä kotia vonkaavan ukon heivaisin heti kuikkaan. Vaikka edes sen jefun varjolla.
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitää lihaksikkaista miehistä, vaikka muuta väittävät.
mies52v
Ai senkö takia miehet katsoo jalkapalloa, nyt tajuan. Näistä kommenteistasi on ainakin se tullut selväksi että siellä tiirataan lihaksikkaita miehiä kärki märkänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Ai senkö takia miehet katsoo jalkapalloa, nyt tajuan. Näistä kommenteistasi on ainakin se tullut selväksi että siellä tiirataan lihaksikkaita miehiä kärki märkänä.
Ei naisilla voi mikään kärki olla märkinä :D ja minä en taas paljon tylsempää lajia kuin "NFl" löydä, no ehkä baseball
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Ei naisilla voi mikään kärki olla märkinä :D ja minä en taas paljon tylsempää lajia kuin "NFl" löydä, no ehkä baseball
mies52v
Miksei voisi, jos naisella on penis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
mies52v
Miksei voisi, jos naisella on penis?
Höpsö, ei naisella voi olla penistä
mies52v
mies52v