Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näihin koiraharrastajiin pitää suhtautua pienellä varauksella. Heille kun elämän tärkeysjärjestys on koira, koira ja sitten tulee - koira. En myöskään välttämättä halua nukkua yhdessä koiran kanssa, niin kuin monet näistä koiraharrastajista tekee, vaan sen naisen.
Mutta toisille tämäkin sopii. Ja kun naisen pääkiinnostus on siinä koirassa, niin eipä tarvitse itsekään niin paljon panostaa.
Enpä ole ennen tullut ajatelleeksi että jotkut miehet ovat noin hirveän mustasukkaisia koirille, mutta tästä ketjusta huomaa että se on vuoren kokoinen ongelma tosi monille. Jännä ilmiö, kun naisilla taas ei ole mitään samanlaista. Tulee kyllä mieleen, että nämä miehet haluavat olla maailman keskipiste. Sitten jos lapsia joskus tulee niin huh huh...
Ja ei, minulla ei ole koiraa eikä ole ikinä ollut.
On monenlaisia koiranomistajia. Itselle koira on ok vaikken erityisemmin koiraihmisiä olekaan. mutta jos on mahdotonta viettää yhtään yhteistä hetkeä kumppanin kanssa ilman koirankarvoja, kuolaista läähätystä vieressä tai sitten kovaäänistä ulinaa suljetun oven takana niin jatkan kyllä matkaa. Kylmä luonne olen siis.
Eli koira ei ole sinulle ok.
Puhtaasti teoriassa on ok kun et halua olla negatiivinen, mutta käytännössä koira ei saa näkyä eikä kuulua.
Ja heti metsään. En halua seurustella koiran kanssa. Jos kumppani ja koira ovat kuin siamilaiset nostan kytkintä. Asuntoon mahtuu mainiosti lemmikkikin kunhan se osaa käyttäytyä eikä ole koko ajan vaatimassa ja saamassa huomiota. Ihan sama juttu jos lapsi on lakkaamatta kimpussa.
Eli koira ei ole sinulle ok, kuten sanoin.
Kyllä lemmikki saa koko ajan huomiota, tavalla tai toisella. Ei se ole maljakko jonka voi nostaa hyllylle vaan rakas perheenjäsen.
Et sinä hyväksy lemmikkejä, usko nyt vain. Älä änkeä lemmikinomistajien kanssa treffeille. Kaikilla on kivempaa.
Sinähän sitkeä olet. Minulla on ollut koira 10 vuotta. Tällä hetkellä on kissa. Koskaan en ole joutunut kahnauksiin kenenkään kanssa lemmikin tähden, usko tai älä :)
Hyväksyn kovasti lemmikkieläimet kunhan en joudu jakamaan vuodetta, sohvaa tai aamiastani sellaisen kanssa. Ymmärrän kyllä ajatusmaailmaasi vaikka omani onkin täysin erilainen.
Lemmikin omistaminen ei kyllä todista mitään ihmisen eläinrakkaudesta. Monet ovat selvästi ottaneet lemmikin vain että voisivat komentaa sitä. Monesti oikein sydäntä särkee kun perheen lemmikki yrittää ottaa kontaktia eikä kukaan piittaa. Sille vain laaditaan sääntöjä: et mene tuonne, et tule tänne, ole hiljaa jne.
Lenkillä tuijotetaan kännykkää ja koira laahustaa apaattisena vieressä. Ei, lemmikin omistaminen ei vielä kerro ihmisestä mitään. Vaan se miten hän lemmikkiinsä suhtautuu.
En keksi mitään, ei vain tule mieleen mikä olisi omalle kohdalle sattunut. Paitsi nyt tietysti joku ilmiselvä kissanpaska lattialla jonka annetaan olla siinä. Aikamoisissa läävissäkin olen käynyt naimassa. Ilmeisesti olen keskittynyt johonkin muuhun kuin sisustukseen tai sen puutteeseen.
Onneksi ei ole tapana tuoda vieraita miehiä kotiin, kun arvostelu on näköjään tätä luokkaa.
Omistan mm. kirjahyllyn, joka on muunnettavissa ruumisarkuksi kun sen aika on. Varmasti monelle outo ja "turn-off".
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole tapana tuoda vieraita miehiä kotiin, kun arvostelu on näköjään tätä luokkaa.
Omistan mm. kirjahyllyn, joka on muunnettavissa ruumisarkuksi kun sen aika on. Varmasti monelle outo ja "turn-off".
Hei pakko kysyä mistä olet ostanut tuon kirjahyllyn? Onko kyseessä William Warrenin suunnittelema hylly vai jokin muu? Itselleni ehdottomasti iso turn on!
Pahinta on jos naisen kodissa ei ole näkynyt mitään persoonaa ja elämän jälkiä. Itseäni ei kiinnosta onko osa naisen huonekaluista Ikeaa jos on jotenkin niiden lisäksi korostanut omaa yksilöllistä tyyliään. Yksi nainen myös häpesi kotiaan selvästi kovin paljon ja se kyllä valitettavasti vaikutti käsitykseeni hänestä paljon. Eli persoonattomuus ja kodin häpeä pahimmat. Sotkuista saa olla!
Vierailija kirjoitti:
Nauroin ääneen. Osoittaa naiselta hyvää huumorintajua.
Joskus menin naisen luo, näin hyllyssä sapluunoita ja spray-pulloja. Ajattelin että hienoa! Vaihtoehtoharrastus! (joo, ne oli ihan tarkoitettu julkisten paikkojen koristeluun)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistan mm. kirjahyllyn, joka on muunnettavissa ruumisarkuksi kun sen aika on. Varmasti monelle outo ja "turn-off".Hei pakko kysyä mistä olet ostanut tuon kirjahyllyn? Onko kyseessä William Warrenin suunnittelema hylly vai jokin muu? Itselleni ehdottomasti iso turn on!
Kansalaisopiston kurssilla aikoinaan nikkaroitu, lisäsin vaan pidikkeet ja hyllylevyt arkun sisäosaan. :D
Tarpeettomat häkkilemmikit asunnossa.
Tämä kertoo mielestäni usein myös vääränlaista "hän" eläinrakkaudesta.
Eläimestä tehdään ihmisen korvike ja kuvitellaan että se on onnellinen tarpeettomana jossain kerrostalokämpän nurkassa.
vauva.fi auki ja Hesari pöydällä. Yleensä silloin lähtee lenkkareista varmistin ja pakenen paikalta nopeasti. Aika harvoin noita tulee kohdalle, koska noihin kahteen yhdistyy myös rumuus, lihavuus ja tyhmyys.
Huoh, taas kirjoittaja onnistunut ottamaan trollien tekstejä.. https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006637818.html
Vierailija kirjoitti:
vauva.fi auki ja Hesari pöydällä. Yleensä silloin lähtee lenkkareista varmistin ja pakenen paikalta nopeasti. Aika harvoin noita tulee kohdalle, koska noihin kahteen yhdistyy myös rumuus, lihavuus ja tyhmyys.
lowqualitybait.jpg
Likaisuus ja törkeä epäsiisteys. Minua ei haittaa pieni epäjärjestys, eikä villakoiratkaan jos ei mene aivan tolkuttomaksi. Eikä tiskikasa keittiössä. Eikä se että pyykkikori vähän pursuaa. Eikä edes vauhtiraidat wc-pöntössä.
Mutta sitten jos on niin saastaista että se on terveysriski (olen ollut tällaisessa tilanteessa) tai niin likaista että itse likaa itsensä olemalla siinä asunnossa. Exän veli ja hänen vaimonsa esim. antoivat koiran paskantaa parvekkeelle ja sukat tulivat silminnähden likaisiksi ja kastuivat kun käveli lattialla.
Toisaalta myös liika siisteys voi olla ongelma, koska minä en pysty enkä oikeastaan tahdo pitää sellaisia standardeja.
Muita asioita: feministinen tai vasemmistolainen kirjallisuus, julisteet, iskulauseet tai esineet. Hyvän tavan vastaiset ja loukkaavat jutut kuten risti väärinpäin tjs. Ja seksuaalisesta rappiosta kertovat asiat.
Minä tosin en harrasta irtosuhteita, joten en mene naisen asuntoon sen toivossa, vaan tutustumaan vakavammassa mielessä. Jos harrastaisin irtoseksiä, silloin varmaan monilla asiolla ei olisi merkitystä. Paitsi siisteydellä.
Vierailija kirjoitti:
En keksi mitään, ei vain tule mieleen mikä olisi omalle kohdalle sattunut. Paitsi nyt tietysti joku ilmiselvä kissanpaska lattialla jonka annetaan olla siinä. Aikamoisissa läävissäkin olen käynyt naimassa. Ilmeisesti olen keskittynyt johonkin muuhun kuin sisustukseen tai sen puutteeseen.
Mulle ei naisena tulisi mieleenkään käydä missään läävässä naimassa. Tämäkö on nyt sitä hypergamiaa sitten?
Huh. En ainakaan vielä löytänyt kommentteja minun asunnosta.
Tv. Joskus on joku yövieraskäynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kissa on koko ajan mukana. Hän katsoo leffoja, tulee saunaan, istuu pöydän ääressä kun syömme, nukkuu vieressä. Vaikka olisi miten romanttinen kynttiläillallinen, vähän väliä sekä mieheni että minä hellimme kissaa, annamme herkkupaloja tai juttelemme kissalle ja kissasta.
.
Suomen kielessä esineestä tai eläimestä käytetään "se".
Pelkästään, että lässyttää koirastaan tai kissastaan "hän" on turnoff.
Taidankin ryhtyä meidän työpaikan eläinhänettelijän kiusaksi puhumaan autostani "hän".
Minä puhun koiristani 'hän', samoin autostani :D Oli sen verran kallis kaara, että ansaitsee sen. Sinuun varmaan viittaisin sanalla 'se'.
Lopettakaa nyt se lemmikkieläimistä jankkaaminen!!!! Eläinihmisen ja ei-eläinihmisen ei vaan pidä sotkeentua toisiinsa. Ei elämästä tarvitse tehdä niin hemmetin vaikeaa ja monimutkaista.
Joko et ole edellinen kirjoittaja tai valehtelet että sinulla olisi lemmikkejä. Tuossa edellä kitistiin jopa koirankarvoista! Jos sinä olisit ollut tekemisissä koirien kanssa, tietäisit että niitä on aina. Lemmikinomistaja joutuu tottumaan niihin.