Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liukuvoide yö pöydällä. Lähdin menee samantien
Mikä on liukuvoide yö? En ole ennen kuullutkaan.
Oiskohan se ollut liukuvoidevyö?
Pikkasen lähtis tämäki veteleen kotia päin.
https://www.pinterest.se/pin/78672324714275476/
Joku tämmönen emäntä.
Hlvetinmoinen kasa haisevia tiskiä ja kassillinen tursuvia paskavaippoja vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Mietelausetekstit ja onnettomat keittiövälineet.
Mulla ainakin oli mietelausetekstit vuokra-asunnossa valmiiksi, kun muutin. Ja tässä asui viimeksi nuorimies eikä kyllä varmaan olleet häneltäkään. Ei ne mua silti haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietelausetekstit ja onnettomat keittiövälineet.
Mulla ainakin oli mietelausetekstit vuokra-asunnossa valmiiksi, kun muutin. Ja tässä asui viimeksi nuorimies eikä kyllä varmaan olleet häneltäkään. Ei ne mua silti haittaa.
Siis ne saa poiskin kyllä halutessaan. Ja voi maalata.
Vierailija kirjoitti:
Sdp/vihr/vas jäsenkirja.
Mistä sellaisia saa? Siis luuletko, että puoluekirja on joku oikea lehdykkä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sdp/vihr/vas jäsenkirja.
Mistä sellaisia saa? Siis luuletko, että puoluekirja on joku oikea lehdykkä? :D
https://www.finna.fi/Cover/Show?id=werstas.M011-1178026&index=0&size=la…
Vierailija kirjoitti:
Pakko tulla kyllä kommentoimaan että jos pitää kissaa automaattisesti turn offina niin on kyllä vähän yksinkertainen. Mulla on kissa, mutta ostan laadukasta hiekkaa joka poistaa hajua hyvin, eli asuntoni ei haise sen enempää kuin kenenkään muunkaan. Tuuletan asunnon 2 kertaa päivässä, imuroin useamman kerran viikossa ja harjaan kissan pari kertaa viikossa joten ei ole sotkuista senkään takia.
Ne asunnot joissa haisee ja on sotkuista johtuu laiskoista omistajista jotka ei vaan jaksa siivota, ei suoraan kissasta.
N19
Kannattaa ymmärtää että kaikki ei vaan pidä kissoista vaikka ei kusi haisiskaan.
Itelle kaikki lemmikit mille lässytetään on turn off.
En vaan oo koskaan tykänny.
Se, jos suihkussa käytyä pitää kuivata sen suihkun seinät ja lattia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta kirjojen puuttumisesta: mulla on kirjoja, ja ihan sivistynytkin kokoelma, ja yleensä myös kirjastosta jotain lainassa. Mutta ne sijaitsevat kaapissa. :D Kirjahyllyistä on kamala vaiva pyyhkiä pölyjä.
Eli ne naiset ovat saattaneet tietämättänne olla lukutoukkia.
Kuka hitto edes ostaa mitään älyttömiä määriä "oikeita" kirjoja enää itselleen? On tosiaankin kirjastot, audiokirjat, ekirjat... ja vanhat kirjat voi vaikkapa laittaa kiertoon, tuskin kukaan lukee jokaista omistamaansa kirjaa kovin usein uudestaan.
Minä hitto ostan, tosin en kirjakaupasta vaan kirjastojen poistomyynneistä. Ja pidän ne juurikin avohyllyssä. Äänikirjoja en ole koskaan kuunnellut enkä sihdannut mitään tablettia. En tahdo että lukeminen riippuu sähköistä, mitä jos myrsky vie ne vaikka viikoksi joku kerta? Oikeaa kirjaa voi lukea vaikka kynttilän valossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- lemmikit
- ikean romut
- marimekkoa sisustuksessa
- kirjahyllyssä kirjallisuutta josta en pidä
- vessan kaapista löytyi tamponeja
- halvat astiat
Mies, joka tonkii naisen luona vieraisilla vessan kaapin ja tuohtuu, kun siellä on tamponeja. Tämä tapaushan on yhtä fiksu kuin se, joka ei tykkää, jos naisella on yöpöydällä vesilasi.
Hedelmällisessä iässä olevilla naisilla on yleensä kuukautissuojia ja ainakin minulle hammaslääkäri antoi ohjeeksi reikiintymisen estämiseen veden juonnin myös yöllä herätessä. Neuvoi jopa ottamaan vesilasin yöpöydälle.
Oikeastikko luulet tuon listan olevan miehen kirjoittama. :D
Vessan pyykkikorissa päällimmäisenä riisutut työhousut mytyssä joiden sisässä pikkuhousut ja niissä likainen side. Side pisti silmään päällimmäisenä heti vessaan astuttua. Likainen pönttö.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kissa on koko ajan mukana. Hän katsoo leffoja, tulee saunaan, istuu pöydän ääressä kun syömme, nukkuu vieressä. Vaikka olisi miten romanttinen kynttiläillallinen, vähän väliä sekä mieheni että minä hellimme kissaa, annamme herkkupaloja tai juttelemme kissalle ja kissasta.
.
Suomen kielessä esineestä tai eläimestä käytetään "se".
Pelkästään, että lässyttää koirastaan tai kissastaan "hän" on turnoff.
Taidankin ryhtyä meidän työpaikan eläinhänettelijän kiusaksi puhumaan autostani "hän".
Vierailija kirjoitti:
Ekan kerran kuulen/luen, että pöytätietokoneen puute on ongelma. Pointsit erikoisuudesta.
Samaa mietin itse. Miksi ihmeessä tuo on turn-off??
Vierailija kirjoitti:
Sdp/vihr/vas jäsenkirja.
Täytyy kyllä sanoa että kokoomuksesta löytyy poikkeuksetta pantavimman näköiset blondit vaikka niitten järjenjuoksusta ei pitäisikään.
t: demari
Liian paljon pikkutavaroita on hirveää..pöytäpinnat pitäisi olla suhtkoht tyhjiä.raikas tuuletettu koti on kiva.vc on vain tarpeidentekoa varten.sinne ei kuulu koristelut.
Kissa olisi, koska olen kissalle allerginen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kissa on koko ajan mukana. Hän katsoo leffoja, tulee saunaan, istuu pöydän ääressä kun syömme, nukkuu vieressä. Vaikka olisi miten romanttinen kynttiläillallinen, vähän väliä sekä mieheni että minä hellimme kissaa, annamme herkkupaloja tai juttelemme kissalle ja kissasta.
.
Suomen kielessä esineestä tai eläimestä käytetään "se".
Pelkästään, että lässyttää koirastaan tai kissastaan "hän" on turnoff.
Taidankin ryhtyä meidän työpaikan eläinhänettelijän kiusaksi puhumaan autostani "hän".
Suomen kieltä voi myös käyttää hieman luovemmalla tavalla kun sen kunnolla hallitsee, esim. kuvaamaan tunteitaan.
Miksi luulet että autosi "hänettely" yhtään ketään kiusaisi? Ja miksi sinulla on tarve kiusata? Ja yrittää paimentaa muut itse keksimääsi ei-lässyttäjien karsinaan? Pysy sinä siellä, me muut olemme täällä.
Ihan samanlainen tilanne on meillä, mutta kyseessä on koira. Se tosiaan tulee meidän kanssa joka paikkaan ja on meidän välissä kun katsotaan telkkaa, on yleensäkin aina samassa huoneessa kuin me ja aina kaikessa mukana. Seuraa tarkkaavaisena vierestä, kun jotain puuhataan, ja tulee tosiaan saunaankin meidän kanssa. Istuu jopa lauteilla jonkun aikaa, sitten lopun ajan odottelee takkahuoneessa. Ja nukkuu samassa sängyssä, tosin vaihtelee välillä, menee omaankin petiinsä mutta sitten taas ilmestyy sinne meidän jalkopäähän tai väliin.