Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (2007)
Hyvä tietää, että kissan hiekkalaatikko eteisessä on niin suuri "ongelma" niin monelle miehelle. Täytyy käydä huomenna ostamassa uusi ja entistä näyttävämpi hiekkalaatikko. Ihan vaan siksi, että nirppanokkaiset hienohelmaiset miehet pysyvät poissa meidän kodista ja meidän elämästä. En halua, että oma perheenjäsen (vanhempi, sisarus, lapsi) ajautuu ystävyyssuhteeseen tai parisuhteeseen eläinvihaajamiehen kanssa. Eläinvihaaja on sairas ihminen. Empatiakyky puuttuu täysin, vaikka mies osaa kyllä feikata empatiaa siinä toivossa että feikkaamalla saisi seksiä naiselta.
Koira on pahin, koska se on epäsiisti, haiseva, ällöttävä ja vaati huolehtimista. Nainen ei yleensä ikinä ymmärrän sitä miten hänen koiransa voisi olla red flag.
Se pistävä kissankusen löyhkä jota ei saa siivottua tai peitettyä. Jokainen kissan omistaja itse sanoo että ei minun asunnossa haise mutta ilmeisesti heidän oma nenä on niin turtunut siihen löyhkää että ei itse sitä huomaa mutta kyllä sen haistaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä tuossa niin ärsyttää minuakin. Yöpöydällä vesilasi josta hörpitään vettä pitkin yötä ja iltaa kuin joku vauva. Sama juttu hammasmukin kanssa. :D siis jos sitä käytetään juomiseen/kurlaamiseen silloin kun pesee hampaansa. Ällöttää jotenkin sikana, ihan kuin olisi joku aikuinen taapero.
No se vesilasi on tuttipullon korvike.
Tämä ketju on hyvä muistutus siitä etten päästä ketään kotiini, jonka kanssa ei tunneta tarpeeksi hyvin ja että jokin kotonani voisi tulla hänelle yllätyksenä ja turn-offina.
vasikan kokoinen Tanskan doggi, oli jopa hiukan pelottava ilmestys.
Ruumisarkku keskellä olohuonetta. Nainemnkertoi nukkuvansa siinä.