Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten Facessa tämä juttu menee?

Vierailija
30.10.2013 |

Olen ollut vasta muutaman kuukauden Facessa ja mietin että miten tuo juttujen jakaminen toimii?

Eli sellainen huomio tänäänkin että joku kaverini on kirjoittanut jotain, mutta minä en äe sitä siellä virrassa jossa on päivityksiä vaan satuin muuten käymään lukemassa hänen sivua. Enkö ole siis hänelle kaveri?

Entä miten se toimii hänellä? Saako hän minun päivityksiä automaattisesti vai joutuuko erikseen käydä lukemassa niitä jos ei ole merkannut minua kaverikseen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onhan hän sun kaverisi?

Fb jakaa jutut täysin oman mielensä mukaan. Jokaisen kaverin kohdalla voi lisäksi valita haluaako tältä kaikki, useimmat vai vain tärkeimmät päivitykset.

Mä olen laittanut lähes kaikki kaverini läheiset kaverit -listalle, ja ruksinut kaikilta "kaikki uutiset".

Tästä huolimatta huomaan aina välillä kavereiden sivuilla olevan päivityksiä jotka eivät uutisiini ole tulleet. Yhden läheiset kaverit -listalla olevan uutisia en näe pääuutisvirrassa koskaan, vaan vasta kun valitsen sieltä valikosta läheiset kaverit.

Muistaakseni fb alkoi hiljan vielä laskeskella noita päivitysten näkyvyyksiä suosituimmuuden mukaan. Luulen että mun päivitykset eivät mene varmaan enää kellekään, ani harvoin saan kommentteja tai tykkäyksiäkään, vaikka luulis nyt jonkun joskus kiinnostuvan asioistani. Tai sitten ei, en tiedä. Koen olevani fb:ssä yksin kuten oikeassakin elämässä.

Vierailija
2/2 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis kiinnostaa nimenomaan se että olenko määritelty sanotaan vaikka Maijalle kaveriksi jos ei näe uutisvirrassa hänen juttujaan mutta sellaisia on kuitenkin hänen sivulla. En viitsi alkaa kyselemään ihmisiltä että olenko kaveri siellä vai tuttu.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla