Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen misantropisti, mitä haluat kysyä?

Vierailija
11.09.2020 |

?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tosi kovaa kuittia täällä kommenteissa :DDd ihan hurjaa. Tulee vähän ala-aste mieleen teistä kun noin provosoidutte.

Koetko koskaan olevasi yksinäinen tai tarvetta olla sosiaalinen?

Vierailija
22/27 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa tosi kovaa kuittia täällä kommenteissa :DDd ihan hurjaa. Tulee vähän ala-aste mieleen teistä kun noin provosoidutte.

No mitä tähän pitäisi kommentoida? Sanoa että "Wau! Sinä olet ihan tosissaan intellektuellisti superioori! Uskaltaisinpa minäki olla tolleen ERILLAINEN" 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä tähän pitäisi kommentoida? Sanoa että "Wau! Sinä olet ihan tosissaan intellektuellisti superioori! Uskaltaisinpa minäki olla tolleen ERILLAINEN" 

Keskustelun aiheena oli varmaan kysyä kysymyksiä, joten miten olisi jos kysyisit kysymyksen ihan asiallisesti ja jos et pysty niin lähdet menemään? Taitaa tosin olla ihan liian vaikeeta sulle.

Vierailija
24/27 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko olevasi muiden ihmisten yläpuolella kun olet "valaistunut" siihen että ihminen on paska otus? Onko käynyt mielessä, että melkein kaikki vihaa ihmisiä jollain tasolla? Harvinaisempia on ne, jotka ihmisistä tykkää. 

Vierailija
25/27 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koetko olevasi muiden ihmisten yläpuolella kun olet "valaistunut" siihen että ihminen on paska otus? Onko käynyt mielessä, että melkein kaikki vihaa ihmisiä jollain tasolla? Harvinaisempia on ne, jotka ihmisistä tykkää. 

Miksi kokisin olevani muiden ihmisten yläpuolella koska olen ihminen niinkuin muutkin? Päinvastoin, olen nöyrä ja kiltti ihminen. En kaipaa sääliä mutten lyttäämistäkään. Ihmisluonto on paha ja inhottava. Kyllähän sen näkee kaikkialla niinkuin täälläkin. Ap

Vierailija
26/27 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen usein yksinäisyyttä mutta minulle riittää oma puoliso kelle avautua. Osaan olla yllättävän sosiaalinenkin tarvittaessa. Se vie vain niin paljon energiaa että mieluiten kehitän itse itseäni yksinäisyydessä. Ap

Vierailija
27/27 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen muuten minäkin. Minulta ei kannata kysyä yhtään mitään, koska halveksin kaikki suohon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan