Olen misantropisti, mitä haluat kysyä?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Onpa tosi kovaa kuittia täällä kommenteissa :DDd ihan hurjaa. Tulee vähän ala-aste mieleen teistä kun noin provosoidutte.
Koetko koskaan olevasi yksinäinen tai tarvetta olla sosiaalinen?
No mitä tähän pitäisi kommentoida? Sanoa että "Wau! Sinä olet ihan tosissaan intellektuellisti superioori! Uskaltaisinpa minäki olla tolleen ERILLAINEN"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa tosi kovaa kuittia täällä kommenteissa :DDd ihan hurjaa. Tulee vähän ala-aste mieleen teistä kun noin provosoidutte.
No mitä tähän pitäisi kommentoida? Sanoa että "Wau! Sinä olet ihan tosissaan intellektuellisti superioori! Uskaltaisinpa minäki olla tolleen ERILLAINEN"
Keskustelun aiheena oli varmaan kysyä kysymyksiä, joten miten olisi jos kysyisit kysymyksen ihan asiallisesti ja jos et pysty niin lähdet menemään? Taitaa tosin olla ihan liian vaikeeta sulle.
Koetko olevasi muiden ihmisten yläpuolella kun olet "valaistunut" siihen että ihminen on paska otus? Onko käynyt mielessä, että melkein kaikki vihaa ihmisiä jollain tasolla? Harvinaisempia on ne, jotka ihmisistä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Koetko olevasi muiden ihmisten yläpuolella kun olet "valaistunut" siihen että ihminen on paska otus? Onko käynyt mielessä, että melkein kaikki vihaa ihmisiä jollain tasolla? Harvinaisempia on ne, jotka ihmisistä tykkää.
Miksi kokisin olevani muiden ihmisten yläpuolella koska olen ihminen niinkuin muutkin? Päinvastoin, olen nöyrä ja kiltti ihminen. En kaipaa sääliä mutten lyttäämistäkään. Ihmisluonto on paha ja inhottava. Kyllähän sen näkee kaikkialla niinkuin täälläkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Koen usein yksinäisyyttä mutta minulle riittää oma puoliso kelle avautua. Osaan olla yllättävän sosiaalinenkin tarvittaessa. Se vie vain niin paljon energiaa että mieluiten kehitän itse itseäni yksinäisyydessä. Ap
Niin olen muuten minäkin. Minulta ei kannata kysyä yhtään mitään, koska halveksin kaikki suohon.