Millainen ihminen pitää enemmän Mikki Hiirestä kuin Aku Ankasta?
Tinderissä tuli vastaan Mikki Hiiren fani, mutta painoin heti raksia!
Kommentit (58)
Luuseri se Aku on. Se mokaa aina kaiken. Yksinkertaisimmatkin asiat. Ihmettelen miten se saa yhä toimia niiden veljenpoikien huoltajana.
Vierailija kirjoitti:
Mikkiä voi verrata ylitunnolliseen, älykkääseen pyrkyriin.
Aku on normaali tyyppi, jolla hihna välillä lipsahtaa, joten helpompi samaistua.Muualla tykätään Mikistä, Suomessa Akusta. Koska se on ankaksi niin inhimillinen.
Todellinen Mikki Hiiri
Akulla on enemmän luonteenpiirteitä ja on inhimillinen ja yrittää kuitenkin aina, vaikka epäonni vainoaa, usein. Mikki on taas aina ja ikuisesti hyvis, kaikki mitä tekee aina onnistuu ja luonne mitäänsanomaton eli tylsä kuin saapas.
Mua hämmensi muksuna, että Hessu on koira joka puhuu, kävelee pystyssä jne. ja sitten on nämä Plutot ja Pulivarit.
Vierailija kirjoitti:
Poliisimestari Sisu on suosikkini. Tykkään lihavista miehistä univormuissa, what can you do.
USA:n poliisivoimista löytyisi sulle kuolattavaa. Mutta älä lähde juoksemaan niiden nähden...
Mä tykkäsin Akkareissa eniten Mikin ja Mustakaavun tarinoista. Ne dekkarihommelit olivat parhainta antia. Aku Ankoissa Roope-sedän penninvenytysniksit olivat hupaisia.
Roope-Ankan nuoruuskertomukset oli parhaita. Luen niitä vieläkin.
Hannu Hanhi on työtön mutta onnekas. Täytyy ottaa mallia!
Sudenpentujen tarinat ovat hyviä.
Ei voi olla totta, nerokas kommenttini on poistettu :'D Joku on nyt todella tosikko.
En ole koskaan oikein tykännyt Akusta hahmona. Lapsena jo ärsytti se uhriutuminen, kun asiat meni huonosti. Ja huono käytös ja malttinsa menettäminen.
Mikki kieltämättä on aika tylsä hahmo myös. Mutta jos Mikin ja Akun väliltä pitää valita, valitsen Mikin.
Minä tykkäsin molemmista. Mikki oli fiksu ja olen aina pitänyt dekkaritarinoista, ei siis ihme että Mkki-jutut maistuivat. Aku jees, etenkin Taikaviittana, mutta siinä missä monista Mikki on tylsä ja liian hyvis, minua usein ärsytti Akun itsekkyys, raivoaminen, rehvastelu ja suoranainen ilkeys, esim monissa Sudenpentu-jutuissa ja naapurin kanssa riidellessä. Toki Akuakin usein kohdeltiin rumasti (ahne ja hyväksikäyttävä Roope, itsekeskeinen Iines), ja monissa tarinoissa Aku oli nokkela ja epäitsekäs. Erityisesti nautin Don Rosan tarinoista, Roopekin on niissä mukavampi.
Lapsena luin siis mieluusti sekä Akut että Mikit, mutta Sepe ja Pikku Hukka eivät kiinnostaneet.
Ei suomalainen.
Me ollaan Aku-kansaa sen lehden takia, muut ei ymmärrä. Mikkihän on Disneyn ruumiillistuma, Aku random ankka muille.
Don Rosan piirrosjälki on parasta, mahtavan yksityiskohtaista ja ilmeikästä.
On historiallinen fakta, että Hitler piti Mikki Hiiren hahmosta. Aku Ankkaa tuskin sieti.
Vierailija kirjoitti:
Luuseri se Aku on. Se mokaa aina kaiken. Yksinkertaisimmatkin asiat. Ihmettelen miten se saa yhä toimia niiden veljenpoikien huoltajana.
Mutta Aku Ankkaahan rakastetaan juuri sen takia, että se on tavattoman onneton ja paska tyyppi juuri niissä sarjiksissa.
Karhukoplan poijjaat