Millainen ihminen pitää enemmän Mikki Hiirestä kuin Aku Ankasta?
Tinderissä tuli vastaan Mikki Hiiren fani, mutta painoin heti raksia!
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella hyvä kysymys. En ole tällaista henkilöä tavannut. Siis ne Mikithän selataan ohi.
Lyhyet rikosmysteerit saattoi lukea hyvin kyllästyneenä.
Eikös Akukin ole toisinaan salapoliisin roolissa?
Mun kämppis. On muutenkin huumorintajuton. Ja ihan jäätävän tylsämielinen.
Hyvä kysymys . Itse kanssa laittaisin raksia heti . Tulee mieleen .. pikkuvanha? Tosikko? Hyväntahtoinen muita kohtaan mutta sokea sille että on myös alentuva? Pitää itseään erinomaisena ?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina tykännyt Mikistä enemmän.
Aku ei olisi niin ärsyttävä jos sille ei aina kävisi huonosti. Se on lisäksi ihan huumorintajuton.
Joskus akulle kävi hyvin ja silloin sä aina hurrasit. mikistä aina tiesi että voittaa joten ei ollut samanlaista merkitystä mitä mikki tekee.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään Roope Ankasta! Pinkka kunnossa.
Roope, vitt*mainen ahnas pummi jonka mielestä orjuuttaminen on okei ja lapsityövoimaa voi ja saa myös käyttää. Todella kuvottava hahmo..
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaisille enemmin mieleen. Aku Ankkahan on aika suomalainen juttu. Italiassa(?) ilmeisesti fanitetaan Aku Ankkaa enemmän. Carl Barksin sarjakuvat ei ole varmaankaan kaikkialla tunnettu.
Tutkitusti amerikkalaiset ja suomalaiset pitävät Mikistä. Muut Akusta.
Hmm itsekkään en ole mikin ystävä mutta myönnän että jotkut tarinat ovat ihan hyviä. Kaikki salapoliisijutut kuuluu mikkiin enemmän ja jotkut tykkäävät sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roope, vitt*mainen ahnas pummi jonka mielestä orjuuttaminen on okei ja lapsityövoimaa voi ja saa myös käyttää. Todella kuvottava hahmo..
Lisäksi käy maksullisissa. Kultu Kimallus...
Vierailija kirjoitti:
Aku, Uunoturhapuro ja mitä näitä nyt on vetoaa luusereihin.
Alapeukkuja tällä? Haluaisitte IRL kaveerata Uuno Turhapuron kaltaisen kanssa? ei hyvää päivää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultu oli selkeä jännänaínen.
Mustakaapu on paras. Mutta olenkin v.iher.vas.sari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultu oli selkeä jännänaínen.
Roope selvästi diggaa sellaisista. Milla Magiankin kanssa sillä on viha-rakkaussuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kitsas, itara, saita, penniävenyttävä vahna kitupiikki. Ja huomenna töihin. hohhoijaa
Hessu on symppis koheltaja. Samaistun.
Mikkiä voi verrata ylitunnolliseen, älykkääseen pyrkyriin.
Aku on normaali tyyppi, jolla hihna välillä lipsahtaa, joten helpompi samaistua.
Muualla tykätään Mikistä, Suomessa Akusta. Koska se on ankaksi niin inhimillinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella hyvä kysymys. En ole tällaista henkilöä tavannut. Siis ne Mikithän selataan ohi.
Lyhyet rikosmysteerit saattoi lukea hyvin kyllästyneenä.
Eikös Akukin ole toisinaan salapoliisin roolissa?
Aku Ankan taskukirjoissa Akulla on supersankarihahmo Taikaviitta! Tykkäsin taikaviitasta ja oli hyvä, että se oli vain taskukirjoissa esiintyvä hahmo. Taikaviittaa en nähnyt lehdessä koskaan.
Poliisimestari Sisu on suosikkini. Tykkään lihavista miehistä univormuissa, what can you do.
Vierailija kirjoitti:
Mikkiä voi verrata ylitunnolliseen, älykkääseen pyrkyriin.
Aku on normaali tyyppi, jolla hihna välillä lipsahtaa, joten helpompi samaistua.Muualla tykätään Mikistä, Suomessa Akusta. Koska se on ankaksi niin inhimillinen.
Olet väärässä. Muualla tykätään enemmän Akusta. Mikä motiivi sinulla on valehdella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kitsas, itara, saita, penniävenyttävä vahna ahne kitupiikki. Ja huomenna töihin. hohhoijaa
Siis jos ei tule taas kerran potkuja. Ja toivottavasti se ei lue tätä palstaa.
Mä olen aina tykännyt Mikistä enemmän.
Aku ei olisi niin ärsyttävä jos sille ei aina kävisi huonosti. Se on lisäksi ihan huumorintajuton.