Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen pitää enemmän Mikki Hiirestä kuin Aku Ankasta?

Vierailija
11.09.2020 |

Tinderissä tuli vastaan Mikki Hiiren fani, mutta painoin heti raksia!

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun viisivuotiaani tuntuu tykkäävän Mikistä. Luultavasti se johtuu selkeästä hyvis-pahis-jaottelusta, tykkää myös Taikaviitasta.

Vierailija
2/58 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen? Aku on negatiivinen känkkäränkkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaisille enemmin mieleen. Aku Ankkahan on aika suomalainen juttu. Italiassa(?) ilmeisesti fanitetaan Aku Ankkaa enemmän. Carl Barksin sarjakuvat ei ole varmaankaan kaikkialla tunnettu.

Vierailija
4/58 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman elämänsä Mikki Hiiri?

Vierailija
5/58 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku ankka on paras koska sillä on niin hyvä persoona. Mikki on supersankari, aku on minä.

Vierailija
6/58 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuhteeton mallikansalainen, joka ei koskaan tee virheitä. Tai ihminen joka toivoisi olevansa tuollainen.

Vierailija
7/58 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Mikki Hiiri oli ja varmaan edelleen on fiksu ja seksikäs hahmo, joka osasi ratkaista rikoksia, seurusteli sievän Minni Hiiren kanssa ja vaikutti kunnolliselta ja tunnolliselta hiireltä. 

Vierailija
8/58 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan tykännyt siitä, että taskukirjoissa oli ne pakolliset mikki-tarinat mukana.

Nyt kuulen samaa lapsiltani kun he lukevat.

Vierailija
9/58 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on aina vítuttanut se Mikin omanarvontunne ja Hessun pomottaminen. Asiat ois suttaantunut ihan hyvin, vaikka Hessu ois ollut pomottamassa, etenkin kun hän olisi ollut huomattavasti Mikkiä rennompi pomo.

Vierailija
10/58 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikki on toki ensimmäinen, Mikki on maskotti, mutta mikin persoona ei ole jotenkin kehittynyt... Vähän mitäänsanomaton.

Vierailija
11/58 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku, Uunoturhapuro ja mitä näitä nyt on vetoaa luusereihin.

Vierailija
12/58 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Ankkaa lukiessani skippasin aina kaikki Mikki Hiiri -tarinat. Mielestäni koko Mikin hahmo on todella tylsä, ja usein Aku-tarinoiden piirtäjät ovat taitavampia kuin Mikki-tarinoiden.

Vierailija
13/58 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä kysymys. En ole tällaista henkilöä tavannut. Siis ne Mikithän selataan ohi.

Vierailija
14/58 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään Roope Ankasta! Pinkka kunnossa.

Vierailija
15/58 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan tykännyt siitä, että taskukirjoissa oli ne pakolliset mikki-tarinat mukana.

Luin pienenä vanhoja Aku Ankka -lehden vuosikertoja ja hyppäsin aina Mikki Hiiri -juttujen yli. Uusimmasta lehdestä luin kyllä Mikitkin, mutta en enää jälkeenpäin.

Vierailija
16/58 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia, joka Mikissä on mielestäni parempaa Aku Ankassa on hänen hahmolleen luotu ääni. Tunnistettava se on ja ainutlaatuinen, mutta itse en saa siitä juurikaan selvää ja ääni jopa vähän sattuu korviin. 

Mikki on söpö, Aku on ihana!

Vierailija
17/58 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää enää koko lehdestä. Klassikokin on huonompi kuin edesmennyt Aku Ankka extra, missä seikkaili Pepi ja monet muut harvinaisemmat hahmot. 

Vierailija
18/58 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella hyvä kysymys. En ole tällaista henkilöä tavannut. Siis ne Mikithän selataan ohi.

Lyhyet rikosmysteerit saattoi lukea hyvin kyllästyneenä. 

Vierailija
19/58 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iines on paras!

T. Aku ja Hannu

Vierailija
20/58 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikit oli myös hyviä, paskoja oli oravat ja sepe sudet. Joutuuko nykylapset lukemaan turhia tarinoita oravista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi