Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies leikkii kissa ja hiiri-leikkiä

Vierailija
30.10.2013 |

Kaipaisin neuvoja tai kokemuksia...

Tapasin kesällä miehen jonka kanssa tutustuttiin ja vietettiin paljonkin aikaa yhdessä kunnes minulle tuli elämään asioita joiden takia jouduimme pitämään hetken taukoa tapaamisissa, kuulumisia kuitenkin juteltiin puhelimessa/tekstarein/facebookissa.

Tämän jälkeen mies oli vielä innokas tapaamaan, otti oma-aloitteisesti yhteyttä, kunnes tapahtui jotain.. Hänen yhteydenottonsa harvenivat, nyt lähinnä ollaan siinä tilanteessa että jos haluan tavata, on minun otettava häneen yhteyttä. Yleensä hän kuitenkin haluaa nähdä, tavatessamme on iloinen, antaa ymmärtää kiinnostuksensa, pitelee kädestä, huomioi monin tavoin. Mutta... aina tapaamisen jälkeen joudun pettymään, tapaamiset nostavat odotuksiani ja saan jokaisen kerran huomata että hän ei ota yhteyttä.. Pitää kuitenkin huolen että häntä ei pääse unohtamaan tykkäilemällä ja kommentoimalla facebookissa..

Tämä on raastavaa. Monesti olen miettinyt että pitäisi unohtaa koko mies, toisaalta taas pitäisi keskustella että missä mennään mutta se on niin älyttömän vaikeaa.

Alussa puhuttiin paljon kaikkea ja molemmat kertoivat olevansa ihastuneita, suunniteltiin kaikkea ja nyt ei enää niin vakavaa keskustelua saa aikaan.. Molemmat olemme ujoja ja itse ainakin vähän pelkään aloittaa keskustelua..

Onkohan tämä nyt sitä että mies ei uskalla/kehtaa tehdä alotteita vai onko hänen kiinnostus lopahtanut ja haluaa jatkaa ystävänä. Joo, tiedän, sitä en saa varmaksi koskaan tietää jollen kysy...

Ja siis tämä ei ole mikään seksisuhde, pussailuasteelle ollaan päästy, joskaan sitäkään ei enää tehdä, ne on vain sellaisia vaivihkaa tapahtuvia kädestäpitelemisiä, kosketuksia, pikaisia halauksia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette tavanneet jo kesällä, eikä vieläkään seksiä? Kuulostaa tosi oudolta. Mies ei ole oikeasti kiinnostunut sinusta. Enempi kaveripohjalla.

Vierailija
2/2 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 09:40"]

Olette tavanneet jo kesällä, eikä vieläkään seksiä? Kuulostaa tosi oudolta. Mies ei ole oikeasti kiinnostunut sinusta. Enempi kaveripohjalla.

[/quote]

Tai sitten mies ei ole niitä miehiä, jotka menevät kyrpä edellä joka paikkaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme