Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttajat huomio! Asiaa yöunesta

Vierailija
30.10.2013 |

Yritän laihduttaa ja päivällä dieetti sujuukin ihan hyvin. Syön päivässä 1500 kaloria. Viimeistään aamuyöstä herään kuitenkin erittäin nälkäisenä ja se saa minut täysin hereille. Nukahtaminen heräämisen jälkeen on mahdotonta, ellen syö aamupalaa jo aamuyön tunteina. Veden juominen ei auta.

Onko jollain sama ongelma? Mitä neuvoja voisitte antaa? Olen erittäin kiitollinen kaikesta avusta!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttajan tulee syödä 5-7 kertaa päivässä, pieniä määriä kerrallaan. Syö viimeinen iltapala melko myöhään, muttei kuitenkaan juuri ennen nukkumaanmenoa. Oletko varma, että 1500 kcal on sulle riittävä määrä? Olisiko silloin aamuyön tunteina apua esim. sokerittomasta mehukeitosta?

Tsemppiä laihduttamiseen! T. Kohtalotoveri, joka ei laske kaloreita, mutta laihtuu silti

Vierailija
2/8 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö tarpeeksi niin ei tule nälkä. Simple as that.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kunnon ateria illalla! Minulla tämä oli ratkaisu KAIKKIIN laihdutushuoliini. 

Heitin piut paut noille syö 5-7 kertaa päivässä ja aamupainotteisesti ohjeille, puolitoista vjuotta jojoiltuani niillä keinoin. Sitten päätin kokeilla, että kun kerran olen ilta- ja yöihminen, että jospa minä alkaisin syödä kehoni rytmin mukaan. Jätin aamupalan kokonaan pois, se aamusyöminen joka tapauksessa lähinnä etoi minua. Lisäksi jätin pois kaikki välipalat. Syön vain kahdesti päivässä, lounaaksi kevyemmän ruoan, ja klo 20-21 todella tukevan päivällisen jolla myös makea jälkkäri. Eipä vaivaa nälkä yöllä kun on syönyt kolmen ruokalajin aterian myöhään illalla :)

Vierailija
4/8 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 09:26"]

Syö tarpeeksi niin ei tule nälkä. Simple as that.

[/quote]

Aika hassu neuvo, jos puhutaan laihduttajista. Suurella osalla ihmisiä tulee aina nälkä vähintään jonkun verran, jos on miinuskaloreilla vähääkään pidempään. Ja miinuskaloreillahan täytyy olla, jos aikoo laihtua... 

Vierailija
5/8 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 08:19"]

Hei. Syötkö varmasti tarpeeksi kasviksia päivän aikana eli 5 annosta?

[/quote]

Sinänsä terveellistä tuo kasvisten syönti, mutta ei se kyllä tuohon yönälän ongelmaan varmasti mitenkään auta.

Vierailija
6/8 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko päättää etukäteen, mitä syöt näissä tilanteissa, niin että laihdutuksesi ei mene pipariksi. Esim. keitä kananmuna ja kuori porkkana jääkaappiin valmiiksi jo illalla. Voisi myös auttaa, jos rytmittäisit syömiset niin, että syöt melko täyttävän iltapalan melko myöhään ennen nukkumaan menoa. Tsemppiä ja iloista asennetta laihdutukseen! :)

Vierailija
7/8 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Syötkö varmasti tarpeeksi kasviksia päivän aikana eli 5 annosta?

Vierailija
8/8 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on usein nälkä unille mennessäni, mutta olen muuttunut laihiksen myötä jotenkin masokistiksi ja nautin siitä tunteesta. Öisin en herää nälkään, enkä tunne nälkää vaikka lähes joka yö joudun heräämään joko pissattamaan tai rauhoittamaan pahaa unta nähnyttä lasta. Aamullakaan en ole nälkäinen, en ole ikinä ymmärtänyt aamupalan päälle. Sen sijaan ruokahaluni kasvaa kasvamistaan päivän mittaan, ja olenkin älytön iltasyöppö. 

Eli en varsinaisesti osaa samaistua, mutta toisena laihduttajana kyllä tsemppaan sua ap täysillä. Toimisikohan sellainen, että söisit illalla esim tonnikalamunakkaan (itse poistan keltuaiset) ja pari porkkanaa? Uskon että sellainen setti pitää vatsan melko pitkään täytenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi