Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Finlandia-talon katsomo, millainen on, en löydä mistään
29.10.2013 |
katsomokarttaa!
Haluan liput torstain konserttiin, mutta edes lippuja varatessa ei pääse katsomaan millaisilla paikoilla paikat ovat.
En ole ennen käynyt, onko todella iso tila? Ovatko edullisimmat paikat välttämättäkin huonot? Kiitos jos jollakulla on kokemusta tai tietoa!
Paikka jota yritän paikallistaa on:
Sisäänkäynti: Permanto C Oikea,
Katsomo: Permanto C Oikea, Rivi: 2,
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei ole suunnattoman iso tila. Kolme sektoria, joita halkoo kaksi käytävää. Tuo on siis toka rivi lavalta eli ei paha. Tietty jos on ihan reunapaikka, pitää katsoa sieltä sivusta.