Kirja: Lasi maitoa, Herbjörg Wassmo.
Oletko lukenut? Mitä ajatuksia herätti?
Itse luen nyt ja eilen illalla jouduin vaihtamaan kirjan paikallislehteen, kun on niin rankkaa luettavaa. Kirja on todella hyvä, mutta ei ehkä sovellu minulle iltalukemiseksi. Yleensä luen vain iltaisin ennen nukkumaan menoa. En ole vielä neljäsosaa enempää lukenut. Mutta pakkohan tuo on loppuun lukea, mikään aikaisempi kirja vain ei ole näin vahvasti vaikuttanut, etten olisi pystynyt nukahtamaan.
Kommentit (5)
Luin sen joskus vuosia sitten, oisko ollut v.09. Ei se yöunia vienyt,mutta oli hyvä ja ajatuksia herättävä kirja.
Alku oli rankempi, kun tyttö pääsee norjaan ei ole enää niin rankka,mutta kovaa luettavaa kyllä, ja totta. suomessakin
Yritin kerran lukea siihen ja lopulta vaan selailin sen. Ihan ahdistavan rankka kirja nuoresta prostituution pariin huijatusta latvialaistytöstä (meniköhän faktat oikein?). Varmaan kauhein kirja, jota olen koskaan lukenut.
Faktat meni oikein. Ahdistava tosiaan on tähän mennessä ollut, mutta varmasti nykyaikaakin. Olen vastaavia aiemminkin lukenut, mutta en tiedä onko se alku ollut kaunistelevampaa kuin tässä.
ap
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 13:58"]
Yritin kerran lukea siihen ja lopulta vaan selailin sen. Ihan ahdistavan rankka kirja nuoresta prostituution pariin huijatusta latvialaistytöstä (meniköhän faktat oikein?). Varmaan kauhein kirja, jota olen koskaan lukenut.
[/quote]
Siis joo ja kirjan nimi on lasi maitoa, kiitos!
ap